رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی زمینی ارتش خبر داد

رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی زمینی ارتش خبر داد

  • 15


رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی زمینی ارتش ضمن بیان اینکه تقویت بصیرت دینی و روحیه جهادی در ارتش مشخص و مشهود است از فعالیت ۳۰ هزار حافظ قرآن کریم در این نهاد نظامی خبر داد.
 حجت الاسلام شعبانعلی صالحی نسب در آئین تجلیل از کارکنان شاغل، پیشکسوت و خانواده های شهدای عقیدتی سیاسی ارتش در گرگان با اشاره به ۲۴ مهرماه سالروز تأسیس عقیدتی سیاسی ارتش، بیان کرد: تأسیس این سازمان از ابتکارات ارزشمند امام خمینی (ره) بود که با پیشنهاد مقام معظم رهبری تشکیل شد. 


  • تاریخ ارسال : جمعه 28 مهر 1396 ساعت: 21:36
  • نویسنده :

می پسندم نمی پسندم
نظرات()
برچسب ها : ,
ادامه مطلب

حضور نیروهای دریایی بیگانه عامل ناپایداری در منطقه است

  • 20


فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران که به عنوان میهمان ویژه در صدر هیاتی به ایتالیا سفر کرده است، در مراسم افتتاحیه این همایش مهم بین المللی که با حضور فرماندهان دریایی 50 کشور جهان برگزار می شود، با اشاره به اینکه نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران علاوه بر برقراری امنیت پایدار در منطقه خلیج فارس، تنگه راهبردی هرمز و دریای عمان، از سال 1387 تا کنون با اعزام بیش از 50 ناوگروه رزمی به منطقه خلیج عدن و تنگه راهبردی باب ‌المندب در اقدامی کاملاً مستقل و در تعامل با جامعه‌ دریانوردی جهانی، اقدام به مبارزه با دزدی کرده است گفت: این موضوع نشان میدهد که بر خلاف آنچه آقای ترامپ اظهار می کند، ‎‎نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران عامل پایدار کننده امنیت جمعی جهانی در منطقه و بخشی جدا ناپذیر از آن است و در واقع این حضور نیروهای دریایی بیگانه در منطقه است که با تحمیل ترتیبات امنیتی نامطلوب موجب بروز ناپایداری در مناطق دریایی راهبردی جهان میشود. 

 


  • تاریخ ارسال : جمعه 28 مهر 1396 ساعت: 21:35
  • نویسنده :

می پسندم نمی پسندم
نظرات()
برچسب ها : ,
ادامه مطلب

رئيس دفتر عقيدتي سياسي فرماندهي معظم كل قوا

  • 10

رئيس دفتر عقيدتي سياسي فرماندهي معظم كل قوا در جمع کارکنان لشگر 16زرهي و تيپ116شهيد صفوي قزوين گفت: تمام تلاش آمريكا و متحدانش در ايجاد گروهك هاي تروريستي همچون داعش اين است كه به قدرت خود در زمان شاه برگشته و مردم ايران را زير سلطه خود قرار دهند
حجت الاسلام و المسلمين غلامرضا صفايي از دلير مردان مدافع حرم و اتحاد ميان مسلمانان براي از بين بردن داعش هم سخن گفت و اظهار کرد: به اميد خداوند و با تلاش جهادگران مدافع حرم تا چند ماه ديگر پرونده داعش و تكفيري ها بسته خواهد شد اما اين به آن معنا نيست كه حيله هاي آمريكا و اسرائيل تمام شده است.

 


  • تاریخ ارسال : جمعه 28 مهر 1396 ساعت: 21:34
  • نویسنده :

می پسندم نمی پسندم
نظرات()
برچسب ها : ,
ادامه مطلب

شمر در گذر زمان

  • 17

سرانجام شمر چه شد

شمر از مخالفین شدید امام حسن(ع) بود

 کُنیه‌اش ابوسابغه، از تابعین و رؤسای قبیلۀ هَوازِن و از تیره ضِباب بن کلاب بود و ازاین رو، او را کلابی یاد کرده‌اند. در مورد تاریخ ولادت شمر اطلا درستی در دست نیست. وی را مردی ابرص و زشت روی توصیف کرده‌اند.

امام حسین(ع) در روز عاشورا به شمر گفت :
«رسول خدا (ع) راست گفت که گویا سگ سیاه و سفیدی را می‌بینم که خون اهل بیتم را می‌آشامد».

پدرش ذوالجوشن به خواسته پیامبراکرم(ص) برای پذیرش اسلام اهمیتی نداد، اما پس از فتح مکه، چون مسلمانان بر مشرکان پیروز شدند، اسلام آورد.

درباره مادر شمر نیز اطلاع چندانی در دسترس نیست.

در واقعه کربلا، امام حسین(ع) پس از اهانت شمر، وی را پسر زن بُزچران خطاب کرده است.

در زیارت عاشورا از شمر با لعن و نفرین یاد شده است.

 


  • تاریخ ارسال : جمعه 28 مهر 1396 ساعت: 21:33
  • نویسنده :

می پسندم نمی پسندم
نظرات()
برچسب ها : ,
ادامه مطلب

در نماز جماعت آیا امامت زن برای بانوان جایز است؟

  • 7

فضیلت نماز جماعت

احکام نماز جماعت

  همه مراجع (به جزآیات عظام خامنه ای، صافی، مکارم، بهجت و وحید): بنابراحتیاط واجب امام جماعت باید مرد باشد و زن نمی تواند امام جماعت باشد حتى براى زنان.

آیات عظام مکارم، بهجت و خامنه ای: امامت زن براى زنان مانعى ندارد. 

آیات عظام صافى و وحید: در غیر نماز میت، امامت زن برای زنان کراهت دارد .

===========================
پی نوشت:
توضیح المسائل مراجع،ج1،م 1453 
خامنه ای،رساله آموزشی، نماز جماعت
وحید، توضیح المسائل، م

 منبع: afkarnews.ir


  • تاریخ ارسال : جمعه 28 مهر 1396 ساعت: 21:32
  • نویسنده :

می پسندم نمی پسندم
نظرات()
برچسب ها : ,

برگزاری یادواره شهید اقارب پرست در مرکز آموزش توپخانه نیروی زمینی ارتش

  • 15


یادواره بزرگداشت سرلشکر شهید حسن اقارب پرست به همت مرکز آموزش توپخانه و موشکهای نیروی زمینی ارتش در مجموعه ورزشی 22 بهمن با حضور جمع کثیری از فرماندهان ، کارکنان و خانواده شهدای ارتش و نیروهای مسلح استان اصفهان برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی ارتش ج.ا.ا. ، شایان ذکر است سرلشکر شهید حسن اقارب پرست متولد یکم اردیبهشت ماه سال ۱۳۲۵ در اصفهان است، وی از فرماندهان جنگ ایران و عراق بین سال‌های ۱۳۶۱ تا ۱۳۶۸) بود.
اقارب پرست در سال ۱۳۶۳ در جزیره مجنون بر اثر انفجار خمپاره در هنگام بازدید از منطقه به شدت مجروح و سپس در ۲۵ مهرماه همان سال به درجه رفیع شهادت نائل آمد.


  • تاریخ ارسال : جمعه 28 مهر 1396 ساعت: 21:31
  • نویسنده :

می پسندم نمی پسندم
نظرات()
برچسب ها : ,

مراسم بزرگداشت سالروز تاسیس عقیدتی سیاسی ارتش برگزار شد

  • 11

به گزارش روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران ،  در این مراسم حجت الاسلام و المسلمین عباس محمدحسنی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با اشاره به سالروز تشکیل سازمان عقیدتی سیاسی در ارتش جمهوری اسلامی ایران و فرمان تاریخی امام خمینی(ره) اظهار داشت:

روز 24 مهر سالروز تاسیس سازمان عقیدتی سیاسی امروز و اداره سیاسی و ایدئولوژیک آن روزهای ارتش است.
وی افزود: آنچه که امروز ما در کشور می بینیم ساختار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بر دو قسم قابل تقسیم بندی است، یک قسم از آن تاییدی است یعنی از قبل بوده و امام آنها را تایید کرده است مثل ارتش جمهوری اسلامی ایران، که امام در مقابل افرادی که به دنبال انحلال ارتش بودند، ایستاد و از ارتش دفاع کرد و ارتش را تایید کرد، بنابراین ارتش جزو ساختار های تاییدی نظام است.

 


  • تاریخ ارسال : جمعه 28 مهر 1396 ساعت: 21:30
  • نویسنده :

می پسندم نمی پسندم
نظرات()
برچسب ها : ,
ادامه مطلب

ناوگروه نیروی دریایی ارتش ایران به روسیه اعزام شد

  • 16

وی افزود: ارسال پیام صلح و دوستی، ارتقای فرهنگ دریایی دو کشور و همکاری لازم برای برقراری امنیت در منطقه دریایی خزر از مهم ترین اهداف این سفر است.

 امیر دریادار سیاری ادامه داد: این ناوگروه ظرف سه روز با اجرای برنامه های از پیش تعیین شده و برگزاری رزمایش مشترک یک روزه با نیروی دریایی روسیه به منظور تبادل تجربه، نمایش اقتدار و توانمندی نیروی دریایی در عرصه راهبردی، سیاسی و بین المللی به کشور باز می گردد.

 


  • تاریخ ارسال : سه شنبه 25 مهر 1396 ساعت: 18:50
  • نویسنده :

می پسندم نمی پسندم
نظرات()
برچسب ها : ,
ادامه مطلب

فرمانده نیروی دریایی ارتش به ایتالیا سفر می کند

  • 14

به گزارش روابط عمومی نیروی دریایی ارتش ، امیر دریادار سیاری گفت:ایتالیایی‌ها علاقه دارند، برای برقراری امنیت در منطقه وسیع و گسترده خلیج عدن و شمال اقیانوس هند و استفاده از نحوه رفتار ما برای برقراری امنیت، با جمهوری اسلامی ایران تبادل تجربه کنند.
امیر دریادار سیاری گفت: ما هم در ابعاد مختلف آموزشی، صنعتی، تبادل دانشجو و استاد و مسائل ساخت و ساز نیروهای دریایی دو کشور با ایتالیا همکاری می‌کنیم. به زودی برای شرکت در این همایش دریایی عازم ایتالیا هستم.
وی گفت: برقراری امنیت جمعی در اقیانوس هند مهم‌ترین محور این همایش است که 55 تیم از کشورهای مختلف جهان در آن شرکت می‌کنند و نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران اردیبهشت آینده میزبان و برگزارکننده همایش دریایی «آیانس» است.

 


  • تاریخ ارسال : سه شنبه 25 مهر 1396 ساعت: 18:49
  • نویسنده :

می پسندم نمی پسندم
نظرات()
برچسب ها : ,

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش

  • 9

به گزارش روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران ، حجت الاسلام عباس محمد حسنی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی در سخنرانی پیش از خطبه نماز جمعه امروز تهران با اشاره به سالروز تأسیس نهاد مقدس عقیدتی سیاسی در ارتش جمهوری اسلامی ایران اعلام داشت:

این سازمان به فرمان حضرت امام خمینی (ره) در 24 مهرماه سال 58 و تدابیر حکیمانه و هوشمندانه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) شکل گرفت و ماموریت این سازمان کمک به پرورش ارتش مکتبی و مردمی و انقلابی و جهادی بود .

 


  • تاریخ ارسال : سه شنبه 25 مهر 1396 ساعت: 18:48
  • نویسنده :

می پسندم نمی پسندم
نظرات()
برچسب ها : ,
ادامه مطلب

طرح جهادی و مردم یاری در منطقه نوجین استان فارس و شهرستان کازرون

  • 11

به گزارش روابط عمومی نیروی زمینی ارتش :امیر سرتیپ دوم دکتر بابلی در این خصوص گفت. اداره بهداشت و درمان نیروی زمینی در این راستا با برپایی چادر های پزشکی و با حضور مجرب ترین پزشکان نیروی زمینی در بخش های مختلف پزشکی از جمله . اورژانس. داندانپزشکی. اتاق های عمل سرپایی. چشم پزشکی، گوش و ... سعی دارد خدمات پزشکی را به مردم محروم منطقه نوجین استان فارس ارایه دهد.
 وی تاکید کرد. افتخار پزشکان مجرب نیروی زمینی ارتش آن است که علاوه بر خدمات به کارکنان ، خانواده های نیروهای مسلح و ملت شریف ایران اسلامی ، طرح مردم یاری و جهادی را نیز در دستور کار خود قرار داده که خصوصا کمک به قشر محروم جامعه است.

امیر سرتیپ دوم دکتر بابلی گفت . استقبال خوبی در اولین روز برپایی این طرح شد که امیدواریم تا ۵ روز این خدمات رسانی ادامه داشته باشد.


  • تاریخ ارسال : سه شنبه 25 مهر 1396 ساعت: 18:47
  • نویسنده :

می پسندم نمی پسندم
نظرات()
برچسب ها : ,

فواید سرکه سیب برای پوست و مو

  • 12

اثرات سرکه سیب بر پوست

سرکه سیب، یکی از بهترین محصولات برای تقویت سلامتی پوست و افزایش زیبایی آن است

 سرکه سیب، ‌موهای شما را نرم‌تر و درخشنده‌تر می‌کند، چون ذرات باقی‌مانده از شامپوها را به‌خوبی از تارهای مو جدا می‌سازد.

 ۸ کاربرد سرکه سیب برای حفظ سلامت و زیبایی پوست 

سرکه سیب، یکی از بهترین محصولات برای تقویت سلامتی پوست و افزایش زیبایی آن است. درواقع،‌ می‌توان از سرکه سیب به‌عنوان درمان خانگی برای بیماری‌ها و مشکلات پوستی مختلف مانند پسوریازیس، ‌آکنه و... استفاده کرد. اگر می‌خواهید سرکه سیب را به برنامه روزانه خودتان اضافه کنید، از شیوه‌های زیر کمک بگیرید.

 


  • تاریخ ارسال : سه شنبه 25 مهر 1396 ساعت: 18:45
  • نویسنده :

می پسندم نمی پسندم
نظرات()
برچسب ها : ,
ادامه مطلب

صالحی: قرارگیری سپاه در لیست گروه‌های تروریستی را اعلام جنگ تلقی می‌کنیم

  • 23

اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

رئیس سازمان انرژی اتمی درباره احتمال قرار گیری سپاه در لیست گروه‌های تروریستی گفت: با توجه به اینکه ارتش و نیروهای مسلح هر کشور ضامن صیانت و امنیت آن کشور است، لذا این اقدام را به مثابه اعلام جنگ تلقی می‌کنیم.

به گزارش تسنیم، علی اکبر صالحی طی نشستی با تحلیلگران مطرح رسانه‌های انگلیسی که روز پنجشنبه انجام گرفت، به بحث و گفت‌وگو درخصوص موضوعات مهم سیاسی و بین‌المللی مرتبط با ایران و منطقه خاورمیانه پرداخت.

 در این نشست سؤالات متعددی به ویژه درخصوص برجام و آینده این توافق مطرح شد.

 سیاستهای دولت آمریکا در این زمینه و نوع واکنش جمهوری اسلامی ایران به خروج احتمالی آمریکا از برجام از جمله موارد مطروحه در این نشست بود که صالحی به آنها پاسخ داد.

 همچنین احتمال قرار گرفتن سپاه پاسداران در لیست گروههای تروریستی وزارت خارجه آمریکا و نوع واکنش جمهوری اسلامی به این اقدام دولت ترامپ، سوال دیگری بود که صالحی در پاسخ گفت: این اقدام در صورت عملی شدن نشانه‌ای از رفتار خصمانه دولت آمریکا علیه ملت ایران است و با توجه به اینکه ارتش و نیروهای مسلح هر کشور ضامن صیانت و امنیت آن کشور است، لذا این اقدام را به مثابه اعلام جنگ تلقی می‌کنیم.

 


  • تاریخ ارسال : سه شنبه 25 مهر 1396 ساعت: 18:43
  • نویسنده :

می پسندم نمی پسندم
نظرات()
برچسب ها : ,

فرمانده پایگاه وحدتی با فرمانده نیروی انتظامی شهرستان دزفول دیدار کرد

  • 12


امیر سرتیپ دوم خلبان سید حمید رضا آشنا  فرمانده پایگاه وحدتی دزفول در این دیدار ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن هفته نیروی انتظامی گفت: تصور یک جامعه امن بدون حضور نیرو های متعهد و منظم امری غیر ممکن است.
وی افزود: به لطف خداوند و با وجود کارکنان خدوم  و زحمت کش نیروی انتظامی، امنیت بسیار خوب و بالایی در کشور عزیزمان برقرار است که شایسته قدردانی است.
فرمانده پایگاه وحدتی ضمن قدردانی از فرماندهان و کارکنان نیروی انتظامی دزفول اعلام کرد: شهرستان دزفول با تلاش های بی وقفه کارکنان این نیروی مقدس و خدوم از امنیت بالایی برخوردار است.
وی اظهار امیدواری کرد با تعامل میان نیرو های مسلحایران اسلامی که به عنوان ید واحد به رهبری فرمانده معظم کل قوا در حال انجام وظیفه هستند، شاهد ثبات امنیت موجود در کشور باشیم  و افزایش بیش از پیش آن باشیم.
 
در ادامه سرهنگ الهامی فرمانده نیروی انتظامی شهرستان دزفول، ضمن تقدیر از فرمانده و کارکنان پایگاه شکاری این دیدار را از عوامل انگیزشی در راستای ارتقاء سطح تعامل میان نیروهای مسلح شهرستان دانست.


  • تاریخ ارسال : سه شنبه 25 مهر 1396 ساعت: 18:42
  • نویسنده :

می پسندم نمی پسندم
نظرات()
برچسب ها : ,

دیدار رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با فرمانده نیروی انتظامی

  • 7

حجت الاسلام والمسلمین عباس محمدحسنی، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش به مناسبت هفته نیروی انتظامی با سردار سرتیپ پاسدار حسین اشتری، فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران و تعدادی از فرماندهان و مسئولان ارشد این نیرو دیدار کرد.

به گزارش روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران، حجت الاسلام محمدحسنی در این دیدار ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی و تقدیر از تلاش ها و مجاهدت های خالصانه، شبانه روزی، گسترده و اثربخش آحاد فرماندهان و کارکنان خدوم این نیروی مردمی و ولایتمدار گفت: احساس امنیت از خود امنیت بالاتر است و الحمدلله این احساس امنیت و آرامش در جامعه ما افزایش یافته که نشان دهنده عملکرد موفق و تاثیرگدار نیروی انتظامی است.

 


  • تاریخ ارسال : جمعه 21 مهر 1396 ساعت: 23:46
  • نویسنده :

می پسندم نمی پسندم
نظرات()
برچسب ها : ,
ادامه مطلب

هجوم دزدان دریایی خلیج عدن توسط ناوگروه نیروی دریایی ارتش دفع شد

  • 16

به گزارش روابط عمومی نیروی ارتش، دزدان دریایی که بامداد امروز با هفت فروند قایق در حوالی تنگه باب المندب قصد تعرض به کشتی تجاری ایرانی را داشتند با حضور به موقع ناوشکن الوند متواری شدند.

بر اساس این گزارش دزدان دریایی خلیج عدن با استفاده از سلاح های سبک و نیمه سنگین قصد ربایش کشتی تجاری ایرانی که حامل کالاهایی با ارزش میلیاردها تومان بود را داشتند که ناوشکن الوند پس از دریافت پیام درخواست کمک این کشتی با حضور به موقع مانع از این اقدام دزدان دریایی شد.
گفتنی است ناوشکن جمهوری اسلامی ایران «الوند» در قالب ناوگروه 48 نیروی دریایی ارتش شهریور ماه برای انجام ماموریت به آب های آزاد اعزام شده است


  • تاریخ ارسال : جمعه 21 مهر 1396 ساعت: 23:45
  • نویسنده :

می پسندم نمی پسندم
نظرات()
برچسب ها : ,

تبیین نقش راهبردی ارتش در اقتدار نظام اسلامی ضروری است

  • 14

به گزارش روابط عمومی ارتش ج . ا.ا. ، در این دیدار دکتر علی اصغر جعفری، مدیرعامل موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس ، اظهار داشت:

نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران علاوه بر نقش مؤثر در هشت سال دفاع مقدس، امروزه نقش بسیار مهمی در اقتدار و تحکیم نظام اسلامی دارد و ما بدنبال آن هستیم خصوصاً برای نسل جوان امروز که مشتاق اطلاعات و اقدامات مؤثر این نیرو هستند، ظرفیت و محتوای لازم را تولید و در تالارها به نمایش بگذاریم

.وی گفت: اقتصاد امروزکشور، با جانفشانی و حضور راهبردی این نیرو در ارتباط است و برای تبیین بهتر نقش نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در حوزه دفاع مقدس، اقتدار و اقتصاد امروز، باید کارگروه مشترکی را تعریف، تا با نگاه خلاقانه و نوآورانه، اجرایی و عملیاتی شود.


  • تاریخ ارسال : جمعه 21 مهر 1396 ساعت: 23:44
  • نویسنده :

می پسندم نمی پسندم
نظرات()
برچسب ها : ,

فوايد طبى حركات نماز

  • 15

فواید نماز خواندن,فایده نماز خواندن

فایده طبی نماز

 اين مبحث را با سخن دكتر الكسيس كارل آغاز مى كنيم ، آنجا كه درباره فوايد طبى نماز مى گويد:

نتايج نماز و نيايش را با علم نيز مى توان دريافت ، زيرا نماز و نيايش نه تنها به روى حالات عاطفى بلكه روى كيفيات بدنى نيز اثر مى كند و گاهى در چند لحظه يا چند روز بيمارى جسمى را بهبود مى بخشد. اين كشفيات هر چقدر هم كه غير قابل درك باشند، بايستى به واقعيتشان معترف شد. دفتر مشاهدات طبى لورد بيش از 200 مورد درمان فورى و غير قابل ترديد سل ريوى و عفونت كليه و سرطان و امراض بدنى ديگر را ضبط كرده است .

اما حركات نماز، چنانكه امروزه ثابت گرديده ، تكرار قيام و قعود در نماز بهترين وسيله اى است كه سرعت گردش خون را افزايش داده و از اين رو نماز را يكى از عوامل موثر در به كار انداختن جهاز هاضمه دانسته اند كه راه اشتها و ميل به غذا را نيز هموار مى سازد. و جالب اين است كه اوقات نماز و مواقع هضم غذا كاملا مناسب و هماهنگ بوده و چنانكه ملاحظه مى نماييم ، در اين امر حكمت عجيبى به كار برده شده است ...

 


  • تاریخ ارسال : جمعه 21 مهر 1396 ساعت: 23:43
  • نویسنده :

می پسندم نمی پسندم
نظرات()
برچسب ها : ,
ادامه مطلب

نیروی زمینی در مسیر پویایی، تحرک و تولید است

  • 13


به گزارش روابط عمومی ارتش  ج.ا .ا. ، امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش در جمع معاونین، مدیران و مسئولین نیروی زمینی ارتش گفت: نیروی زمینی بر سه اصل ولایت مداری، ولایت محوری دوم عدالت محوری و سومین اصل شایسته سالاری استوار است.
امیر سرتیپ کیومرث حیدری ولایت محوری را در نیروی زمینی ارتش به عنوان مهمترین اصل خواند و گفت: منظور از ولایت محوری و ولایت مداری این است که نگاه ما به موضوعات ما در اعمال، رفتار، اخلاق، کردار و حرکات، همانند نگاه دلسوزانه و پدرانه مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) باشد.


  • تاریخ ارسال : جمعه 21 مهر 1396 ساعت: 23:41
  • نویسنده :

می پسندم نمی پسندم
نظرات()
برچسب ها : ,
ادامه مطلب

باید آمادگی های بهداری رزمی را ارتقاء داد

  • 43

جانشین فرمانده کل ارتش با بیان اینکه رزمندگان ما باید تحمل زندگی در شرایط سخت را داشته و باید از لحاظ روحی هم این آمادگی را داشته باشند، تا در شرایط سخت ماموریت ها و در محاصره‌ها بتواند بجنگند، اظهار داشت:

یکی از شرایط جنگ‌های آینده این است که این جنگ‌ها "انسان محور" هستند نه تجهیزات محور؛ همانطور که در هشت سال دفاع مقدس اینگونه بود و ما با اتکا به نیروی انسانی توانستیم پیروز شویم.
وی افزود: یکی از برکات آمادگی نیروهای مسلح این است که احساس امنیت برای مردم بوجود می‌آورد و اعتماد به نفس مردم بالا می‌رود. بوجود آمدن بازدارندگی یکی دیگر از برکات  این آمادگی است.

 


  • تاریخ ارسال : جمعه 21 مهر 1396 ساعت: 23:39
  • نویسنده :

می پسندم نمی پسندم
نظرات()
برچسب ها : ,
ادامه مطلب

سرنوشت قاتلان امام حسین (ع) چه شد؟

  • 40

سرانجام قاتلان امام حسین,فرجام قاتلان امام حسین ع

قاتلان امام حسین (ع) و یاران ایشان پس از واقعه کربلا دچار سخت‌ترین بلاها شدند

 قاتلان امام حسین (ع) و یاران ایشان پس از واقعه کربلا دچار سخت‌ترین بلاها شدند و تعدادی از آنان دچار بیماری‌های سخت شدند و به هلاکت رسیدند و عده‌ای نیز توسط خون خواهان امام حسین (ع) به سختی مجازات شدند و به سزای اعمال خود رسیدند

 در ادامه نقش قاتلان امام حسین (ع) در حادثه عاشورا و نحوه سرنوشت آن ها را در این گزارش بخوانید.

 


  • تاریخ ارسال : جمعه 21 مهر 1396 ساعت: 23:38
  • نویسنده :

می پسندم نمی پسندم
نظرات()
برچسب ها : ,
ادامه مطلب

آیا فرشتگان نیز دارای عقل می‌باشند؟

  • 14

عکس فرشتگان,نام فرشتگان خدا

عقل ابزارى معطوف به معاش است

عقل دارای معانی متعددی است و استناد بیشتر این معانی به ملائکه صحیح است؛ و مطمئناً فرشتگان نیز از قدرت عقل به این معانی بهره‌مندند:

1. عقل به معنای درک و تمییز خیر از شر.

2. عقل به معنای خود‌اشعاری و خود‌آگاهی.

3. عقل به معنای قدرتی که به وسیله آن خدا پرستش شود و بهشت به دست آید.


  • تاریخ ارسال : یک شنبه 16 مهر 1396 ساعت: 20:12
  • نویسنده :

می پسندم نمی پسندم
نظرات()
برچسب ها : ,
ادامه مطلب

روایتی شنیدنی درباره امام حسین(ع)

  • 5

یاران امام حسین,سخنان امام حسین

روایتی درباره امام حسین(ع)

  از جمله ماجراهایی که با آن برخورد می‌کنیم، ملاقات گروهی از ملائک و اجنه با امام حسین(ع) برای مبارزه با دشمنان حضرت است که در هر بار امام(ع) به آن‌ها اذن ورود نداد.

به عنوان نمونه امام صادق(ع) طی روایتی فرمود: زمانی که اجنه درخواست یاری امام حسین(ع) را به حضرت عرضه داشتند، امام(ع) فرمود:«به خدا قسم ما باین کار از شما تواناتریم» و بعد استشهاد به آیه42 انفال کردند و فرمودند: «وَ لَکِنْ‏ لِیَهْلِکَ مَنْ هَلَکَ عَنْ بَیِّنَةٍ وَ یَحْیى‏ مَنْ حَیَّ عَنْ بَیِّنَةٍ؛ لکن مرحله‎‏اى است آزمایشى تا راه براى هر کس که هلاک شود و یا زندگى جاوید یابد، روشن و نمایان شود.» (هدایةالکبری، ص206 و لهوف(ترجمه قهری)، ص67).


  • تاریخ ارسال : یک شنبه 16 مهر 1396 ساعت: 20:10
  • نویسنده :

می پسندم نمی پسندم
نظرات()
برچسب ها : ,
ادامه مطلب

متناسب با تهدید ظرفیت دفاعی خود را بالا برده ایم

  • 8

 

به گزارش روابط عمومی ارتش ج. ا.ا امیر سرتیپ احمدرضا پوردستان جانشین فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در آیینی به مناسبت زنده نگه داشتن یاد و خاطره ایثار رزمندگان اسلام به ویژه دلاورمردان ارتش جمهوری اسلامی ایران در 8 سال دفاع مقدس افزود: 

هنوز که هنوز است دشمن وجود دارد و در کمین است و الان وارد جنگ ترکیبی شده است؛ در این جنگ از همه چیز استفاده می کند تا به ما ضربه بزند.
وی ادامه داد: باید مراقب باشیم که دشمن می خواهد با طراحی های خود در حوزه جنگ نرم آینده را هدف قرار بدهد و آن را به نفع خود بسازد .
امیر سرتیپ پوردستان افزود: در حوزه جنگ نرم هدف دشمن دل و اندیشه جوانان است و با استفاده از فضای مجازی بمباران می کند، بنابراین باید مواظب باشیم .

 


  • تاریخ ارسال : یک شنبه 16 مهر 1396 ساعت: 20:9
  • نویسنده :

می پسندم نمی پسندم
نظرات()
برچسب ها : ,
ادامه مطلب

بیانیه ارتش به مناسبت هفته نیروی انتظامی

  • 10

به گزارش روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران، در بخشی از این بیانیه آمده است:

تلاش ها و فعالیت های شبانه روزی و مستمر فرماندهان، مسئولان و کارکنان پایور و وظیفه نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در پاسداشت نظم و امنیت عمومی کشور و انجام مقتدرانه ماموریت های محوله به این نیروی سرافراز در عرصه های مختلفی از جمله مقابله جدی و موثر با اشرار و سوداگران مرگ، تلاش در جهت برقراری نظم و ارتقای قانونمداری در جامعه، رویارویی با هجمه های فرهنگی دشمن و مظاهر هنجارشکنی های‌ اجتماعی و صیانت از حریم اخلاق و عفت عمومی جامعه  و بسیاری دیگر از ماموریت های حساس و اثربخش دیگر، همه و همه نشان از اقتدار و پیشرفت روزافزون این نیروی ولایتمدار و انقلابی است.


  • تاریخ ارسال : یک شنبه 16 مهر 1396 ساعت: 20:8
  • نویسنده :

می پسندم نمی پسندم
نظرات()
برچسب ها : ,
ادامه مطلب

دریادار سیّاری از پایگاه دریایی پسابندر بازدید کرد

  • 8

به گزارش روابط عمومی ارتش ج . ا .ا ، امیر دریادار حبیب الله سیّاری فرمانده نیروی دریایی  ارتش به همراه جمعی از معاونان و مسئولان این نیرو با حضور نقطه صفر مرزی ایران و پاکستان از پایگاه دریایی پسابندر بازدید کردند.

امیر دریادار سیّاری طیّ این بازدید از «اتاق اقتدار» نیروی دریایی ارتش مستقر در پایگاه دریایی پسابندر بازدید و از این یکان بعنوان چشم بینا و گوش شنوای نیروی دریایی ارتش در مرز ایران و پاکستان یاد کرد.
وی همچنین با حضور در اسکله جدید نیروی دریایی ارتش از مراحل تکمیل آن بازدید و ضمن خداقوّت به دست اندرکاران ساخت آن تأکیدهای لازم را نسبت به تسریع در روند اجرای این پروژه عنوان کرد و فرمانده نیروی دریایی ارتش و هیئت همراه همچنین از یکان های شناور مستقر در پسابندر بازدید کردند.

 


  • تاریخ ارسال : یک شنبه 16 مهر 1396 ساعت: 20:7
  • نویسنده :

می پسندم نمی پسندم
نظرات()
برچسب ها : ,

سفر به مناطق خوفناک ایران

  • 8
  • 0
 

جاهای ترسناک ایران،مکانهای ترسناک ایران
برای تجربه هیجان و ترس، نیازی به نشستن پای فیلم های ژانر وحشت هالیوودی ندارید؛ می توانید به قصه ها و افسانه های قدیمی گوش دهید و به تماشای اشکال عجیب و غریب پدیده های طبیعی بنشینید تا هیجان و ترس را از نزدیک بچشید.
 
بارها شینیده ایم که ایران کشوری است چهارفصل و برای هر گردشگری با هر سلیقه ای چیزی دیدنی در چنته خویش دارد؛ از تاریخ گردی گرفته تا طبیعت گردی و ماجراجویی. عموما هم ماجراجویی را مساوی با هیجان گرفته اند، اما این بخش در گردشگری بسیار مفصل تر از این هاست.
 
مدتی است که گردشگری وحشت به یکی از تفریحات جذاب در جهان تبدیل شده است و ما هم میخواهیم به شیوه خودمان، به همین بخش از گردشگری بپردازیم و دلایل علمی این باورها را هم بررسی کنیم. برای این کار، هم سازه های ساخت دست انسان را که موضوع وحشت شده اند، معرفی می کنیم و هم پدیده هایی از طبیعت را می بینیم که از گذشته های دور محلی برای ترس و قصه پردازی بوده اند.

می خواهیم سراغ دودکش جن ها، تالاب ارواح و دره اژدها برویم. جایی را ه می گویند ستاره ای در آن سقوط کرده و نفرین شده را ببینیم و به مکانی برسیم که آن را بخشی از کره مریخ دانسته اند؛ غار آدمکش، قنات تاریک، جنگل جیغ کش و کلبه وحشت.


  • تاریخ ارسال : یک شنبه 16 مهر 1396 ساعت: 20:4
  • نویسنده :

می پسندم نمی پسندم
نظرات()
برچسب ها : ,
ادامه مطلب

سامانه سرباز راه اندازی می‌شود

  • 7

فرمانده قرارگاه مهارت‌آموزی‌کارکنان وظیفه نیروهای مسلح‌گفت: سربازان با مهارت برای اشتغال به مراکز صنعتی و تولیدی معرفی می‌شوند.

به گزارش روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران ، سردار مهدی فرحی در گردهمایی مهارت‌افزایی و تسهیل اشتغال‌کارکنان وظیفه نیروهای مسلح‌ اظهارکرد: در حال تدوین و راه اندازی سامانه سرباز به منظور تعیین سطح مهارتی سربازان و نیروهای مسلح هستیم.

 


  • تاریخ ارسال : یک شنبه 16 مهر 1396 ساعت: 20:2
  • نویسنده :

می پسندم نمی پسندم
نظرات()
برچسب ها : ,
ادامه مطلب

تا شهید حججی ها هستند نهضت حسینی (ع) با جوش و خروش ادامه دارد

  • 9

روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران به مناسبت بازگشت پیکر مطهر شهید مدافع حرم محسن حججی به میهن اسلامی و برگزاری مراسم تشییع پیکر پاک ایشان اطلاعیه ای صادر کرد.

به گزارش روبط عمومی ارتش ج.ا.ا، در این اطلاعیه آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

وَلاَ تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُواْ فِی سَبِیلِ اللّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاء عِندَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ

هرگز گمان مبر کسانی که در راه خدا کشته شدند، مردگانند! بلکه آنان زنده‌اند، و نزد پروردگارشان روزی داده.

رجعت سرخ شهید والامقام سروان پاسدار محسن حججی در ایام شهادت سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و مقارنت این ایام با هفته دفاع مقدس، یادآور تداوم خط سرخ شهادت و درخشندگی و بالندگی نهضت پایداری و مقاومت اسلامی است؛


  • تاریخ ارسال : پنج شنبه 13 مهر 1396 ساعت: 18:30
  • نویسنده :

می پسندم نمی پسندم
نظرات()
برچسب ها : ,
ادامه مطلب

ایران تغییر جغرافیای عراق را به هیچ وجه نمی پذیرد

  • 6

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح کشورمان در نخستین جلسه گفتگو با‌ رئیس ستاد مشترک ارتش عراق در تهران گفت: ایران تنها حاکمیت یکپارچه و قانونی عراق را به رسمیت می شناسد و کنترل مرزهای مشترک ایران با عراق تماماً با جمهوری اسلامی ایران و دولت قانونی عراق ‌خواهد بود.‌

سردار سرلشکر پاسدار باقری‌ با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران حاکمیت احزاب و گروه های عراقی را در مرزهای مشترک قبول ندارد و به رسمیت نمی شناسد، تأکید کرد: آمادگی خود را برای استقرار در مرزهای مشترک با عراق به رئیس ستاد ارتش عراق اعلام کردیم.‌

وی گفت: فردا سپهبد‌عثمان غانمی از مرزهای مشترک دو کشور در سمت ایران بازدید می کند و سپس تاکتیک های استقرار مشترک در مرزهای ایران و عراق را بررسی خواهیم کرد.‌

سردار سرلشکر باقری در پایان پیروزی های ارتش و ملت عراق و پاکسازی بخش وسیعی از خاک این کشور از لوث وجود تروریست های تکفیری داعش را به مردم عراق تبریک گفت و تأکید کرد: ایران پشتیبان عراق یکپارچه خواهد بود.‌

 


  • تاریخ ارسال : پنج شنبه 13 مهر 1396 ساعت: 18:29
  • نویسنده :

می پسندم نمی پسندم
نظرات()
برچسب ها : ,

رئیس ستاد ارتش عراق وارد ایران شد

  • 5

رئیس ستاد ارتش کشور عراق در بدو ورود با رئیس ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران سردار سرلشکر پاسدار باقری دیدار و گفتگو کرد.‌

وی گفت: این سفر در چارچوب روابط عمیق و بلندمدت نظامی و راهبردی میان نیروهای مسلح عراق و ایران است و از آنجا که ما به ایران اعتماد کامل داریم با کمک های بی دریغ جمهوری اسلامی ایران و استقامت و پایداری ارتش و مردم عراق توانستیم قسمت بیشتر سرزمین عراق را از اشغال تروریست های داعشی خارج کنیم.‌

 


  • تاریخ ارسال : پنج شنبه 13 مهر 1396 ساعت: 18:28
  • نویسنده :

می پسندم نمی پسندم
نظرات()
برچسب ها : ,
ادامه مطلب

حبیب بن مظاهر که بود؟

  • 13

در مورد حبیب بن مظاهر

حَبیب بن مُظاهِر اَسَدی، چهارده سال پیش از هجرت پیامبر اسلام در خاندان بنی اسد در یمن بدنیا آمد

حَبیب بن مُظاهِر اَسَدی (شهادت ۶۱ق)از قبیله بنی اسد، اهل کوفه و از اصحاب خاص حضرت علی(ع) و از یاران امام حسن(ع) و امام حسین(ع). او از کوفیانی بود که پس از مرگ معاویه به امام حسین(ع) برای آمدن به کوفه دعوتنامه نوشتند. حبیب هنگامی که بیعت‌شکنی کوفیان را دید، مخفیانه از کوفه خارج شد و خود را به امام رساند و در روز عاشورا در کربلا به شهادت رسید.


  • تاریخ ارسال : پنج شنبه 13 مهر 1396 ساعت: 18:27
  • نویسنده :

می پسندم نمی پسندم
نظرات()
برچسب ها : ,
ادامه مطلب

ارتش در اوج آمادگی رزمی قرار دارد

  • 27

فرمانده نیروی زمینی ارتش در منطقه رزمایش اقتدار گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران در اوج آمادگی رزمی قرار دارد و به منظور ارزیابی تحرک و پا دررکابی نیروهای خود رزمایش اقتدار را در این منطقه آغاز کرده است.
به گزارش روابط عمومی نیروی زمینی ارتش، مرحله آماده سازی رزمایش اقتدار ارتش در منطقه مرزی غرب کشور آغاز شد .

فرمانده نیروی زمینی ارتش که در منطقه رزمایش حضور یافته است گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران در اوج آمادگی رزمی قرار دارد و به منظور ارزیابی تحرک و پا در رکابی نیروهای خود رزمایش اقتدار را در این منطقه آغاز کرده است .
رزمایش اقتدار  به صورت مشترک با حضور یکان هایی از  نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران و جمهوری عراق در منطقه مرزی غرب آغاز شده است که یگان های زرهی، توپخانه، پهپاد و هوانیروز نیروی زمینی در این رزمایش نقش به سزایی ایفا می کنند.


  • تاریخ ارسال : پنج شنبه 13 مهر 1396 ساعت: 18:26
  • نویسنده :

می پسندم نمی پسندم
نظرات()
برچسب ها : ,

حر بن یزید ریاحی که بود؟

  • 5

نبش قبر حر,داستان حر,زندگی نامه حر

حر بن یزید ریاحی از همراهان حسین بن علی در واقعه کربلا بود.

حر از خاندان معروف عراق و از رؤسای قبایل کوفیان بود. به‌درخواست ابن زیاد، برای مبارزه با حسین فراخوانده شد. او به سرکردگی هزار سوار برگزیده گشت. گفته‌اند وقتی از دارالاماره کوفه، با مأموریت بستن راه بر حسین بیرون آمد، ندایی شنید که: «ای حر! مژده باد تو را بهشت …»


  • تاریخ ارسال : پنج شنبه 13 مهر 1396 ساعت: 18:25
  • نویسنده :

می پسندم نمی پسندم
نظرات()
برچسب ها : ,
ادامه مطلب

آماده ارائه خدمات مطلوب به زائران اربعین حسینی هستیم

  • 7

جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در حاشیه برگزاری رزمایش حیدر کرار با تسلیت ایام سوگواری و عزاداری اباعبدالله الحسین (ع) به ملت شهید پرور ایران اسلامی و مردم استان کرمانشاه، در جمع خبرنگاران گفت :

با وجود ناامنی های آن سوی مرز، با هوشیاری نیروهای مسلح هر روز شاهد پیشرفت آبادانی و سازندگی در این منطقه هستیم که این امر نشان از امنیت بالای مرزهای کشورمان دارد که این مهم به برکت خون شهدا و تدابیر فرماندهی معظم کل قوا و تلاش نیروهای مسلح حاصل شده است .
وی در خصوص آمادگی ارتش جمهوری اسلامی ایران در رابطه با خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی در مرز خسروی نیز بیان داشت: بر اساس مسوولیتی که به ارتش واگذار شده است آماده ارائه خدمات مطلوب به زائران هستیم و امیدست این راهپیمایی با شکوهتر و پرشورتر از سال های قبل انجام شود .
امیر نعمتی از پشتیبانی ارتش در بخش های امدادی، پزشکی و امنیتی به زائران اربعین در مناطق مرزی خبر داد.


  • تاریخ ارسال : پنج شنبه 13 مهر 1396 ساعت: 18:24
  • نویسنده :

می پسندم نمی پسندم
نظرات()
برچسب ها : ,

حضور پرقدرت جنگنده های نیروی هوایی ارتش در رزمایش ارتش و سپاه

  • 8

هواپیماهای شکاری-بمب افکن نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با اجرای عملیات های هوایی متعدد، حضور پرقدرت خود را در آسمان مرزهای غربی و شمال غربی کشور به نمایش گذاشتند.

به گزارش روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران، هواپیماهای نیروی هوایی ارتش با پشتیبانی از یکان های عمل کننده و واکنش سریع نیروی زمینی ارتش و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به اجرای عملیات شناسایی و مانورهای پروازی پرداختند.
گفتنی است، رزمایش بزرگ حیدر کرار ارتش همزمان با رزمایش محرم سپاه پاسداران، با حضور تیپ های نیرومخصوص واکنش سریع نیروی زمینی، هوانیروز و نیروی هوایی ارتش با هدف ارزیابی توان عملیاتی و هماهنگی نیروهای عمل کننده برگزار شده است.    


  • تاریخ ارسال : پنج شنبه 13 مهر 1396 ساعت: 18:23
  • نویسنده :

می پسندم نمی پسندم
نظرات()
برچسب ها : ,
ورود کاربران

ورود کاربران

    نام کاربری
    رمز عبور

    » رمز عبور را فراموش کردم ؟
    عضويت سريع

    عضويت سريع

      نام کاربری
      رمز عبور
      تکرار رمز
      ایمیل
      کد تصویری
      چت باکس

      چت باکس


        نام :
        وب :
        پیام :
        2+2=:
        (Refresh)
        پشتيباني آنلاين

        پشتيباني آنلاين

          پشتيباني آنلاين
          آمار

          آمار

            آمار مطالب آمار مطالب
            کل مطالب کل مطالب : 1462
            کل نظرات کل نظرات : 0
            آمار کاربران آمار کاربران
            افراد آنلاین افراد آنلاین : 1
            تعداد اعضا تعداد اعضا : 0

            آمار بازدیدآمار بازدید
            بازدید امروز بازدید امروز : 1
            بازدید دیروز بازدید دیروز : 0
            ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 0
            ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 0
            آي پي امروز آي پي امروز : 0
            آي پي ديروز آي پي ديروز : 0
            بازدید هفته بازدید هفته : 5
            بازدید ماه بازدید ماه : 64
            بازدید سال بازدید سال : 952
            بازدید کلی بازدید کلی : 63758

            اطلاعات شما اطلاعات شما
            آی پی آی پی : 3.135.205.146
            مرورگر مرورگر :
            سیستم عامل سیستم عامل :
            تاریخ امروز امروز :
            تبادل لینک هوشمند

            تبادل لینک هوشمند

              تبادل لینک هوشمند

              برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان عصر و آدرس asr581.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






              خبرنامه

              خبرنامه

                براي اطلاع از آپيدت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



                آخرین نطرات کاربران

                آخرین نطرات کاربران

                  درباره ما

                    به وبلاگ من خوش آمدید

                  کلیه ی حقوق مادی و معنوی سایت مربوط به عصر بوده و کپی برداری از آن با ذکر منبع بلامانع می باشد.
                  قالب طراحی شده توسط: تک دیزاین و سئو و ترجمه شده و انتشار توسط: قالب گراف