کوچکترین غفلت ما بزرگترین بهره برداری دشمنان را به همراه خواهد داشت

کوچکترین غفلت ما بزرگترین بهره برداری دشمنان را به همراه خواهد داشت

  • 9

امیر سرتیپ کیومرث حیدری در گردهمایی سراسری سالانه روسای بازرسی‌های نیروی زمینی ارتش گفت: کوچکترین غفلت ما بزرگترین بهره برداری دشمنان را به همراه دارد.

 فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در این گردهمایی اظهار داشت: سیاست‌ها و برنامه‌های نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در چهار فراز تعریف شده است که فراز اول کار خادمان مردم در نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران ،پیروی مطلق از ولایت فقیه است و ما بعنوان سرباز ولایت نباید سخنی به زبان بیاوریم، مگر آنکه دست‌مایه آن سخن، برگرفته از فرامین مقام معظم رهبری باشد.


  • تاریخ ارسال : یک شنبه 25 تير 1396 ساعت: 20:6
  • نویسنده :

می پسندم نمی پسندم
نظرات()
برچسب ها : ,
ادامه مطلب

امیر سرتیپ پوردستان از بیمارستان بعثت بازدید کرد

  • 12

جانشین فرمانده کل ارتش با حضور در بیمارستان بعثت نیروی هوایی ارتش از بخش های مختلف این بیمارستان بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی نهاجا، امیر سرتیپ احمد رضا پوردستان  جانشین فرمانده کل ارتش در بازدید از بیمارستان بعثت که امیر سرتیپ خلبان نصیرزاده معاون هماهنگ کننده نیروی هوایی ارتش ، مسئولین اداره و بهداشت و درمان این نیرو و بیمارستان بعثت وی را همراهی می کردند با کارکنان و پزشکان  این بیمارستان  دیدار کرد.
وی همچنین از بخش های مختلف بیمارستان اعم از اتاق عمل، پاویون پزشکان، طب هوا و فضا، فیزیولوژی هوایی، زیر ساخت های تاسیساتی و تصفیه خانه  بازدید کرد.
جانشین فرمانده کل ارتش  در ادامه با حضور در سالن بریفینگ طی سخنانی گفت: بیمارستان بعثت  که از بهترین بیمارستان های ارتش محسوب می شود، ظرفیت و توانایی بالایی را برای ارائه بالاترین خدمات بهداشتی و درمانی به عموم مردم و همچنین کارکنان و خانواده های ارتش دارد.
وی ضمن تقدیر از ظرفیت نیروی انسانی متعهد، جوان و مستعد در راستای ارائه خدمات شایسته و ارزشمند به مراجعین، بر تدوین طرح های راهبردی کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت و ارتقا بیش از پیش توانمندی های علمی در بیمارستان بعثت تاکید کرد.


  • تاریخ ارسال : یک شنبه 25 تير 1396 ساعت: 20:5
  • نویسنده :

می پسندم نمی پسندم
نظرات()
برچسب ها : ,

پانزدهمین دوره رزم مقدماتی دانشجویان افسری ارتش آغاز شد

  • 129

پانزدهمین دوره رزم مقدماتی مشترک دانشجویان دانشگاه‌های افسری ارتش در مرکز درجه داری جوادالائمه (ع) نیروی زمینی ارتش آغاز به کار کرد.

پانزدهمین دوره رزم مقدماتی مشترک دانشجویان دانشگاه‌های افسری ارتش با حضور امیر سرتیپ دوم علیرضا شیخ معاون تربیت و آموزش ارتش و جمعی از فرماندهان نیروهای ارتش صبح امروز در مرکز درجه داری جوادالائمه (ع) نیروی زمینی ارتش آغاز به کار کرد.
سرتیپ دوم شیخ در این مراسم با بیان اینکه نیاز امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران به جوانان غیور و مومن و انقلابی نظام مقدس جمهوری اسلامی است، گفت: هر سال تعداد زیادی از متقاضیان حضور در ارتش از فیلتر‌های در نظر گرفته شده عبور کرده و از بین آنها جوانان مومن و انقلابی، افتخار پوشیدن لباس مقدس ارتش را پیدا می‌کنند.
وی از دانشجویان جدید الورود در ارتش بعنوان خون تازه در رگ‌های ارتش یاد کرد و گفت: دانشجویان دانشگاه‌های افسری آجا، سرباز ولایت و امت هستند. 
امیر شیخ افزود: راه سربازی، راه پر فراز و نشیبی است که باید از گردنه‌های سخت گذشت، عزم خود را جزم کرد، راسخ ایستاد و بر خداوند متعال توکل کرد تا به اهداف مهمی که ترسیم شده، دست یافت.
معاون تربیت و آموزش ارتش گفت: در این اردوگاه برنامه‌های متنوعی از فعالیت‌های آموزشی و نظامی در نظر گرفته شده تا این جوانان جهت حضور در دانشگاه‌های افسری ارتش آماده شده و بتوانند دروس علمی و نظری سربازی را بیاموزند تا افسرانی لایق و زبده برای ارتش جمهوری اسلامی ایران باشند.

 


  • تاریخ ارسال : یک شنبه 25 تير 1396 ساعت: 20:5
  • نویسنده :

می پسندم نمی پسندم
نظرات()
برچسب ها : ,

امروز جامعه ارتش دارای کمترین آسیب‌های اجتماعی است

  • 10


وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه ریشه آسیب‌های اجتماعی فاصله گرفتن از فرهنگ دینی، ملی و ارزش‌های انقلاب اسلامی است، گفت: ارتش علاوه بر مأموریت‌های ذاتی خود، الگو و نماد فرهنگی بوده و امروز جامعه ارتش دارای کمترین آسیب‌های اجتماعی است.
به گزارش روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران، دکتر رضا صالحی امیری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی پیش از ظهر امروز چهارشنبه 14 تیرماه در مراسم ششمین همایش اندیشه و قلم ارتش به میزبانی سازمان عقیدتی سیاسی ارتش، ضمن تبریک به ریاست جدید این سازمان حجت الاسلام و المسلمین محمدحسنی و بیان ارادت ویژه خود به ارتشیان، اظهار کرد: بنده علقه و اخلاص بسیاری نسبت به ارتشیان قهرمان دارم و این ارادات و محبت در ابتدای انقلاب که در دادگاه انقلاب نزد آیت الله ری شهری فعالیت می‌کردم، ایجاد شد.

 


  • تاریخ ارسال : یک شنبه 25 تير 1396 ساعت: 20:4
  • نویسنده :

می پسندم نمی پسندم
نظرات()
برچسب ها : ,
ادامه مطلب

پوتین قدرتمندترین و دقیق‌ترین موشک دنیا را ستود !

  • 13

  اخباربین الملل ,خبرهای  بین الملل ,دقیق‌ترین موشک دنیا

ولادیمیر پوتین رییس جمهوری روسیه ویژگی های جنگی موشک "خا – 101" بالدار که اخیرا ساخته شده را ستود.

به گزارش ایران آنلاین؛ پایگاه اینترنتی روسیا الیوم گزارش داد که وی این مطلب را در نشست کمیته همکاری فنی نظامی با کشورهای خارجی بیان کرد.

 وی افزود که از این سلاح در عملیات نظامی ضد تروریست ها در سوریه به شکلی موفقیت آمیز استفاده شده است.

  پوتین ادامه داد که این موشک که برد آن 4500 کیلومتر می باشد کارایی بالای خود را به اثبات رسانده و سلاحی بسیار پیشرفته، دقیق و قدرتمند محسوب می شود.

  بمب افکن های استراتژیک دورپرواز روسی تو 95 که از پایگاه هوایی اینگلس روسیه عازم سوریه شدند از این موشک ضد مواضع گروه های تروریستی استفاده کردند که به انهدام 3 انبار بزرگ سلاح و ستاد فرماندهی داعش انجامید. 

  این موشک روسی به شکلی طراحی شده که تا حد زیادی رادارگریز بوده و قادر به حمل کلاهک اتمی است.


  • تاریخ ارسال : یک شنبه 25 تير 1396 ساعت: 20:3
  • نویسنده :

می پسندم نمی پسندم
نظرات()
برچسب ها : ,

شفاعت در روز قیامت چه کسانی از شفاعت ائمه اطهار (ع) محروم می‌مانند؟

  • 12

شفاعت در روز قیامت

اولین چیزی که در روز قیامت از ما می‌پرسند، نماز است

پیامبر اسلام (ص) فرمودند: محرومیت از شفاعت ائمه اطهار , نماز میزان است؛ هرکس آن را کامل کند پاداش کامل می برد.
آیت الله مجتهدی تهرانی (ره) در شرح این حدیث می‌گوید: اولین چیزی که در روز قیامت از ما می‌پرسند، نماز است. در حدیث است که نماز ستون دین است. اگر نماز پذیرفته شود، دیگر اعمال نیز پذیرفته می‌شود و اگر نماز رد شود، سایر اعمال هم پذیرفته نمی‌شود.
ایشان در ادامه می‌گوید: زمانی که ما مدرسه می‌رفتیم، قانون مدرسه این بود که هرکس در درس های ریاضی و هندسه رد می شد مردود بود. ولو تمام درس های دیگر را قبول می‌شد. نماز هم همان حکم ریاضی و هندسه را دارد.
مرحوم مجتهدی تهرانی در ادامه می گوید: در روایت است زمانی که امام صادق (ع) در حال شهید شدن بودند، از اطرافیان خواستند که نزد ایشان بیایند. سپس ایشان فرمود: هر کس نماز را سبک بشمارد و به جایگاه آن اعتنا نکند، شفاعت ما نصیب وی نخواهد شد.
منبع: کتاب احسن الحدیث، ص


  • تاریخ ارسال : سه شنبه 13 تير 1396 ساعت: 20:26
  • نویسنده :

می پسندم نمی پسندم
نظرات()
برچسب ها : ,

بالگرد های هوانیروز آتش سوزی جنگل ها و مراتع مسجد سلیمان را خاموش کردند

  • 11

امیر سرتیپ دوم خلبان قربانی فرمانده هوانیروز گفت: بالگرد های هوانیروز آتش سوزی جنگل ها و مراتع مسجد سلیمان را خاموش کردند.

فرمانده هوانیروز ارتش در این باره اظهار کرد: باتوجه به فصل گرما و احتمال آتش سوزی در مراتع و جنگل ها و به در خواست فرمانداری مسجد سلیمان هوانیروز در خواست کمک جهت خاموش کردن آتش در مراتع و جنگل های سه راهی لالی در حوالی مسجد سلیمان، بلافاصله برابر هماهنگی سلسله مراتب فرماندهی هوانیروز وارد عمل شد و به کمک مردم منطقه شتافت . 
وی افزود: به علت گستردگی آتش در مراتع و جنگل های مسجد سلیمان هوانیروز با دو سورتی پرواز و با حضور دهها نیروی انسانی آموزش دیده وارد عمل شد که در نهایت آتش سوزی خاموش و از خسارت احتمالی زیاد جلوگیری کرد .
سرتیپ دوم قربانی با بیان اینکه هوانیروز در حال حاضر در آمادگی کامل بسر می برد گفت: در هر شرایطی هوانیروز این آمادگی را دارد که علاوه بر تامین امنیت در مرزها، چنانچه اتفاقی برای مردم پیش آید به مردم یاری نیز بشتابد .

 


  • تاریخ ارسال : سه شنبه 13 تير 1396 ساعت: 20:25
  • نویسنده :

می پسندم نمی پسندم
نظرات()
برچسب ها : ,

سربازان از عوامل اقتدار کشور هستند

  • 9

معاون هماهنگ کننده نهاجا گفت: سربازان از عوامل اقتدار در حوزه سازندگی و دفاعی  کشور هستند و خیلی از آن ها متخصصان فردای کشور به شمار می روند. 

به گزارش روابط عمومی نهاجا، امیر سرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده در مراسم دانش آموختگی و اعطای سردوشی دانشجویان وظیفه فرماندهی آموزش های هوایی شهید خضرایی که با حضور امیر سرتیپ دوم خلبان حسینی نیک فرمانده یگان آموزش های هوایی شهید خضرایی، حجت الاسلام میرسمیعی رییس عقیدتی سیاسی و دیگر فرماندهان و مسئولین در میدان صبحگاه این یگان برگزار شد، سربازان را توان بالقوه  نیروهای مسلح عنوان کرد.


  • تاریخ ارسال : سه شنبه 13 تير 1396 ساعت: 20:24
  • نویسنده :

می پسندم نمی پسندم
نظرات()
برچسب ها : ,
ادامه مطلب

آکواریوم دبی، یکی از بزرگترین آکواریوم های جهان

  • 21

عکس های آکواریوم دبی مال,بلیط آکواریوم دبی

  آکواریوم دبی، یکی از بزرگترین آکواریوم های داخلی جهان است

  آکواریوم دبی با گنجایش 10 میلیون لیتر آب و هزاران حیوان آبزی، یکی از بزرگترین آکواریوم های داخلی جهان است. حیوانات و نمایشگاه های جدید به طور منظم به این آکواریوم اضافه می شوند و با راه رفتن در یک تونل شیشه ای 270 درجه می توانید شگفتی های کف اقیانوس را مشاهده کنید.

این باغ وحش زیر آبی رویکرد تعاملی با اکولوژی و زندگی دریایی که شامل پنگوئن ها، کروکدیل ها، پیراناها، خرچنگ های عنکبوتی غول پیکر، موش های آبی، اسب های دریایی، عروس های دریایی و ... می شود را ارائه می دهد. فعالیت های دیگری شامل غواصی میان کوسه ها، تجربه غواصی با قفس، قایق سواری با کف شیشه ای و ... هم در این آکواریوم انجام می شود.

 


  • تاریخ ارسال : سه شنبه 13 تير 1396 ساعت: 20:23
  • نویسنده :

می پسندم نمی پسندم
نظرات()
برچسب ها : ,
ادامه مطلب

آغاز تمرین دریایی اقتدار و امنیت پایدار ۹۶ در دریای خزر

  • 11

فرمانده ناوگان شمال و منطقه چهارم دریایی امام رضا(ع) نیروی دریایی ارتش از آغاز تمرین دریایی امنیت و اقتدار پایدار 96 در پهنه دریای خزر خبر داد.

ناخدا یکم عرشه احمدرضا باقری با اعلام این خبر گفت: این تمرین دریایی در پنج مرحله پیش بینی و به مرحله اجرا در می آید .
وی افزود: مرحله اول این تمرین دریایی شامل برنامه ریزی و طراحی از نیمه اول فروردین ماه امسال آغاز و مرحله دوم آن با برگزاری جلسه توجیهی و آغاز تمرین در ساحل اجرا می شود.


  • تاریخ ارسال : سه شنبه 13 تير 1396 ساعت: 20:22
  • نویسنده :

می پسندم نمی پسندم
نظرات()
برچسب ها : ,
ادامه مطلب

آزمایش تجهیزات و سلاح های جدید در تمرین دریایی امنیت و اقتدار پایدار 96

  • 8

معاون عملیات نیروی دریایی راهبردی ارتش از آغاز تمرین دریایی امنیت و اقتدار پایدار 96 در پهنه دریای خزر خبر داد.

دریادار دوم محمود موسوی در نشست خبری تمرین دریایی امنیت و اقتدار پایدار 96 در ستاد ناوگان شمال اظهار کرد: تمرین دریایی امنیت و اقتدار پایدار 96 از سلسله تمرینات و رزمایش های سالیانه نیروی دریایی ارتش در پهنه دریای خزر است .
وی با اشاره به برگزاری این تمرین با بهره گیری از استعداد موجود در منطقه و ناوگان شمال افزود: در این تمرین دریایی از یکان های شناور سطحی، پروازی، سامانه های موشکی ساحل به دریا، تیم های غواصی، بهداشت و درمان ، سامانه های اطلاعاتی و شنودی ، تیمهای تکاور و عملیات جنگ های دریایی و همچنین مشارکت گسترده مراکز آموزشی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در ناوگان شمال استفاده می شود.

 


  • تاریخ ارسال : سه شنبه 13 تير 1396 ساعت: 20:21
  • نویسنده :

می پسندم نمی پسندم
نظرات()
برچسب ها : ,
ادامه مطلب

اماکن کمتر شناخته‌شده در تهران

  • 9
  • 0
 

تفریح های آبی ایران
هیچ چیز در هوای گرم تابستان بهتر از یک ساحل خنک و تفریحات هیجان‌انگیز آبی نیست. حتما با خودتان می‌گویید درست است اما تهران و ساحل و ورزش‌های آبی؟ باید بگوییم که بسیاری از تهرانی‌ها نیز مانند شما بر این باورند که برای رسیدن به رودخانه و دریاچه و بازی‌های آبی باید ساعت‌ها طی طریق کنند اما در واقع این‌طور نیست. در این مطلب شما را با اماکنی کمتر شناخته‌شده در تهران و اطراف آن آشنا می‌کنیم که برای رسیدن به آنها نیازی نیست حتما به خارج از پایتخت سفر کنید و سختی ترافیک را به علت چند ساعت تفریح به جان بخرید.
 
دریاچه مصنوعی فشافویه
دریاچه 7 هکتاری فشافویه، در منطقه حسن‌آباد شهر ری این امکان را به شما می‌دهد تا با کمترین هزینه از امکانات بازی‌های آبی، در همین نزدیکی‌ها استفاده کنید. این مکان تفریحی اکنون روزانه تا 300 مراجعه‌کننده دارد که عمدتا برای ورزش‌های آبی مثل قایق‌های شاتل و دونات، بنانا و کایاک به آنجا می‌روند. البته اگر در روزهای تعطیل یا آخر هفته به فشافویه بروید، تا هزار و 500 نفر را می‌توانید بشمرید که دنبال جت‌اسکی و اسکی روی آب و سایر تفریحات آبی هستند.


  • تاریخ ارسال : سه شنبه 13 تير 1396 ساعت: 20:19
  • نویسنده :

می پسندم نمی پسندم
نظرات()
برچسب ها : ,
ادامه مطلب

حجت‌الاسلام محمدحسنی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش شد

  • 10

حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معزز انقلاب اسلامی و فرمانده معظم کل قوا در حکمی حجةالاسلام آقای حاج شیخ عباس محمدحسنی را به ریاست سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران منصوب کردند.
متن حکم فرمانده کل قوا به این شرح است:

بسم الله الرّحمن الرّحیم
جناب حجةالاسلام آقای حاج شیخ عباس محمدحسنی
نظر به تعهّد و شایستگی و تجارب ارزنده، شما را به ریاست سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران منصوب می‌کنم.
ارتقای هوشیاری و بصیرت دینی و انقلابی آحاد ارتش جمهوری اسلامی ایران و خانواده آنان، افزایش روحیه‌ی صمیمیّت بین کارکنان ارتش با سایر نیروهای مسلح و تعامل اثربخش با فرماندهی کل آجا، مورد انتظار است.
از تلاش‌های ارزشمند جناب حجة‌الاسلام آقای حاج سیّد محمدعلی آل‌هاشم در طول خدمت تشکر و قدردانی می‌کنم و توفیق خدمت بیشتر ایشان در سنگر امامت جمعه و توفیق همگان را از خداوند متعال مسئلت دارم.

 


  • تاریخ ارسال : سه شنبه 13 تير 1396 ساعت: 20:19
  • نویسنده :

می پسندم نمی پسندم
نظرات()
برچسب ها : ,

ششمین همایش اندیشه و قلم ارتش 14 تیرماه برگزار می‌شود

  • 5

علی مطمئنیان آرانی از برگزاری ششمین همایش اندیشه و قلم ارتش جمهوری اسلامی ایران در تاریخ 14 تیرماه با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در سازمان عقیدتی سیاسی ارتش خبر داد.

علی مطمئنیان دبیر ششمین همایش اندیشه و قلم ارتش با اشاره به برگزاری ششمین همایش اندیشه و قلم در تاریخ 14 تیرماه به میزبانی سازمان عقیدتی سیاسی ارتش، گفت: این مراسم با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و مسئولان عالی رتبه فرهنگی و نظامی برگزار می‌شود.


  • تاریخ ارسال : پنج شنبه 8 تير 1396 ساعت: 22:27
  • نویسنده :

می پسندم نمی پسندم
نظرات()
برچسب ها : ,
ادامه مطلب

چه کسی نام سوره های قرآن را انتخاب کرده است؟

  • 8

انتخاب  نام سوره های قرآن,تعداد سوره های قرآن

چه کسی نام سوره های قرآن را انتخاب کرده است؟

چه كسي مقدار آيات يك سوره و نام سوره ها را معين كرده است؟ و به چه دليلي اين اسامي را معين كرده است؟

الف: تعيين مقدار آيات
تعيين مقدار آيات يك سوره توسط شخص نبي اكرم ـ صلي الله عليه و اله ـ صورت گرفته است يا به عبارتي امري توقيفي بوده و رأي و نظر صحابه در آن دخالت نداشته است.[1]

 


  • تاریخ ارسال : پنج شنبه 8 تير 1396 ساعت: 22:25
  • نویسنده :

می پسندم نمی پسندم
نظرات()
برچسب ها : ,
ادامه مطلب

دلاور مردان هوانیروز در آمادگی کامل بسر می برند

  • 15

فرمانده هوانیروز ارتش گفت: دلاور مردان هوانیروز در آمادگی کامل بسر می برند. اگر بدخواهان بخواهند قدمی بردارند از پای در خواهند آمد.

امیر سرتیپ دوم خلبان یوسف قربانی در حاشیه همایش هوانیروز و عملیات بیت المقدس با بیان اینکه امروز جمهوری اسلامی ایران بعنوان جزیره امن شناخته می شود، گفت: کشورمان به برکت وجود مقام معظم رهبری و رزمندگان دلیر این سرزمین از امنیت مطلوبی برخوردار است.
فرمانده هوانیروز ارتش با اشاره به اقدام موشکی علیه تروریست ها افزود: امروز با پرتاب چند موشک که بخش کوچکی از توان دفاعی نیروهای مسلح است دشمن دستپاچه شده است.
امیر سرتیپ دوم قربانی گفت: نیروهای مسلح با وحدت در کنار هم حضور دارند و با رشادت هایی که رزمندگان اسلام داشته اند شاهد زمین گیر شدن گروهک های تروریستی بودیم.
وی افزود: هوانیروز از همه رزمندگان نیروهای مسلح در ماموریت ها پشتیبانی می کند و در آمادگی کامل بسر می برد.


  • تاریخ ارسال : سه شنبه 6 تير 1396 ساعت: 11:12
  • نویسنده :

می پسندم نمی پسندم
نظرات()
برچسب ها : ,

حمله موشکی ایران حامل پیام آمادگی موشکی‌اش برای دنیا بود

  • 13

  اخبارسیاسی ,خبرهای  سیاسی ,گادی آیزنکوت

رئیس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی اذعان کرد که حمله موشکی ایران به مواضع داعش در سوریه حامل این پیام برای جهان است که این کشور آمادگی استفاده از موشک‌های بالستیکش را دارد.

 به گزارش ایسنا به نوشته روزنامه تایمزآواسرائیل ، گادی آیزنکوت رئیس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی در سخنرانی اش در کنفرانس سالانه هرتزیلیا تلاش کرد تا از اهمیت استفاده ایران از موشک های بالستیک در سوریه بکاهد و دقت این موشک ها را زیر سوال ببرد.

وی مدعی شد که تنها یک دو یا دو تا از این شش موشک شلیک شده به هدف مورد نظر اصابت کرده است و با این حال اذعان کرد که این موشک‌هی حامل پیام آمادگی ایران برای استفاده از موشک‌های بالستیکش برای جهان است.

رئیس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی که به نظر می آید از عملیات موفقیت آمیز روز یکشنبه ایران به خشم آمده است ، در ادامه مدعی شد که دستاورد عملیاتی این حمله کمتر از آن چیزی است که در رسانه‌ها گزارش شده بود.

این در حالی است که روزنامه اورشلیم پست در گزارشی نوشت که حمله موشکی ایران اگرچه مواضع داعش را هدف قرار داده حامل پیامی برای عربستان و اسرائیل نیز هست.

مالکوم هوئنلین معاون دبیر کنفرانس روسای سازمان‌های یهودی – آمریکایی گفت: این حمله این پیام را می‌رساند که ایران می‌تواند پایگاه های آمریکا در منطقه را هدف قرار دهد و به کشورهای عربی نیز فهماند که می‌تواند حملاتی این چنینی را انجام دهد. این حمله برای سعودی ها و آمریکایی ها و شاید برای اسرائیل حامل این پیام است.

 


  • تاریخ ارسال : سه شنبه 6 تير 1396 ساعت: 11:11
  • نویسنده :

می پسندم نمی پسندم
نظرات()
برچسب ها : ,

دعوت جانشین سازمان عقیدتی سیاسی ارتش برای حضور گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس

  • 9

حجت الاسلام والمسلمین عباس محمد حسنی، آحاد کارکنان آجا و ملت شریف ایران اسلامی را به حضور گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت نمود.

به گزارش روابط عمومی ارتش، جانشین سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران طی گفت و گویی ضمن دعوت آحاد کارکنان آجا و ملت شریف ایران اسلامی برای حضور گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس، گفت: امام خمینی (ره) فرمودند روز قدس روز اسلام است لذا ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی بر خود فرض می دانند در بزرگداشت روز قدس با همه ظرفیت به میدان بیایندتا مایه دلگرمی مبارزان و مردم فلسطین باشند.

 


  • تاریخ ارسال : سه شنبه 6 تير 1396 ساعت: 11:10
  • نویسنده :

می پسندم نمی پسندم
نظرات()
برچسب ها : ,
ادامه مطلب

برای سفرهای تابستانی این 13 نکته را رعایت کنید!

  • 7

وسایل سفر,گردشگری,تور گردشگری

 

حدود یک هفته قبل از سفر لیستی از وسایلی که نمی­ خواهید فراموش شوند تهیه کنید

 

 بعد از بیش از ده سال سفر قطعا به تجربه هایی دست می یابیم. برخی از این تجربه ها اتفاقاتی ناگوارند که می توان از آنها دوری کرد و برخی از آنها بخشی از سفر هستند.

قطعا شما نمی توانید همه چیز را برنامه ریزی کنید. با این وجود داشتن چندین نکته مهم در ذهن باعث می شود سفری بسیار آسان تر داشته باشید. ما در اینجا ۱۳ مورد از تجربه افرادی که بیش از ده سال سفر کرده و تجربه های مختلفی کسب کرده اند را با شما در میان می گذاریم تا در سفرهایتان از آنها کمک بگیرید:


  • تاریخ ارسال : سه شنبه 6 تير 1396 ساعت: 11:9
  • نویسنده :

می پسندم نمی پسندم
نظرات()
برچسب ها : ,
ادامه مطلب

فرماندهان و کارکنان ارتش در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت کردند

  • 8

همزمان با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان که از سوی بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) روز جهانی قدس نامیده شده، فرماندهان، روحانیون، کارکنان و خانواده های ارتش جمهوری اسلامی ایران در راهپیمایی باشکوه روز جهانی قدس در سراسر کشور شرکت کردند.

به گزارش روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ پوردستان جانشین فرمانده کل ارتش، امیر سرتیپ حیدری فرمانده نیروی زمینی، امیر سرتیپ شاه صفی فرمانده نیروی هوایی ارتش، امیر دریادار سیاری فرمانده نیروی دریایی و دیگر فرماندهان به همراه کارکنان ارتش در راهپیمایی روز جهانی قدس در تهران شرکت کردند.  

 


  • تاریخ ارسال : سه شنبه 6 تير 1396 ساعت: 11:9
  • نویسنده :

می پسندم نمی پسندم
نظرات()
برچسب ها : ,

اعمال شب عید فطر

  • 14

دعاهای شب عید فطر,نمازهای شب عید فطر

اعمال شب عید فطر

 عید فطر، عید اولیای الهی است ،از جمله لیالى شریفه که در فضیلت و ثواب عبادت و احیای آن احادیث بسیار وارد شده است.

عید فطر، عید اولیای الهی است ،از جمله لیالى شریفه است و در فضیلت و ثواب عبادت و احیای آن احادیث بسیار وارد شده و روایت شده است که آن شب کمتر از شب قدر نیست و از برای آن چند عمل است :


  • تاریخ ارسال : سه شنبه 6 تير 1396 ساعت: 11:8
  • نویسنده :

می پسندم نمی پسندم
نظرات()
برچسب ها : ,
ادامه مطلب

حفظ وحدت اصلی ترین وظیفه ملت و مسئولین است

  • 10

امیرسرتیپ احمدرضا پوردستان گفت: حفظ وحدت اصلی ترین وظیفه ملت و مسئولین در شرایط حساس کنونی منطقه است.

جانشین فرمانده کل ارتش روز جمعه در حاشیه برگزاری راهپیمایی بزرگ روز جهانی قدس افزود: نخستین و اصلی ترین وظیفه ای که ما در شرایط کنونی منطقه داریم حفظ وحدت است و مردم باید وحدت خودشان را حفظ کنند و همه گوش به فرمان مقام معظم فرماندهی کل قوا داشته باشیم.
وی با بیان این مطلب که امروز همه سعادت و قوت و استحکامی که نظام مقدس جمهوری اسلامی دارد به برکت رهنمودهای مقام معظم رهبری است، افزود: ان شاءالله ملت بزرگ و سرافراز ایران تا وقتی که در این مسیر حرکت کرده و گوش به فرمان رهبری داشته باشند، از این قوت و استحکام برخوردار خواهند بود.

  • تاریخ ارسال : سه شنبه 6 تير 1396 ساعت: 11:7
  • نویسنده :

می پسندم نمی پسندم
نظرات()
برچسب ها : ,

سربازان ارتش تمامی تهدیدهای دشمنان را رصد و خنثی می کنند

  • 10

 

 

امیر سرتیپ حیدری گفت: سربازان ارتش شبانه روز با هوشیاری و تیز بینی به پاسداری از خاک مقدس جمهوری اسلامی ایران پرداخته و تمامی تحرکات و تهدیدهای دشمن را رصد و خنثی می کنند.

 

به گزارش روابط عمومی نیروی زمینی ارتش، امیر سرتیپ کیومرث حیدری در مراسم تجلیل از دست اندرکاران ویژه برنامه های گرامیداشت 29 فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران و حماسه آفرینی های نیروی زمینی قهرمان گفت: 29 فروردین یادگار پیام تاریخی و سرنوشت ساز معمار بزرگ انقلاب برای تولد دوباره ارتش جمهوری اسلامی ایران است.

 

 

 


  • تاریخ ارسال : سه شنبه 6 تير 1396 ساعت: 11:6
  • نویسنده :

می پسندم نمی پسندم
نظرات()
برچسب ها : ,
ادامه مطلب

نشانه های کمبود امگا 3 در بدن

  • 7

تاثیر امگا 3 بر بدن , چربی های امگا 3

چربی های امگا 3 برای سلامت و تندرستی ما ضروری هستند

 چربی های امگا 3 برای سلامت و تندرستی ما ضروری هستند. اما تحقیقات اخیر نشان داده بسیاری از افراد، مخصوصا خانم ها دچار کمبود امگا 3 هستند و همین باعث می شود برخی علائم تحریک کننده مانند بدخوابی و خشکی پوست در آنها بروز کند، علاوه بر این خطر ابتلا به بیماری های قلبی نیز در این افراد افزایش می یابد.

 اما نگران نباشید.در بسیاری از موارد، این کمبود را می توان با تغییراتی ساده در رژیم غذایی و سبک زندگی از بین برد. در ادامه نشانه هایی را می آوریم که در صورت مشاهده آنها متوجه کمبود امگا 3 در خود می شویم:


  • تاریخ ارسال : سه شنبه 6 تير 1396 ساعت: 11:5
  • نویسنده :

می پسندم نمی پسندم
نظرات()
برچسب ها : ,
ادامه مطلب

سربازان اسلام با سپر کردن سینه خود، امنیت را ارزانی ملت خویش می کنند

  • 10

امیر سرتیپ پوردستان در ضیافت افطاری که با حضور جمعی از مسئولان و کارکنان ستاد ارتش در جمع سربازان وظیفه این ستاد برگزار شد، گفت:سربازان اسلام سینه های خود را آماج گلوله های دشمن می کنند تا امنیت را  ارزانی ملت خویش نمایند.

به گزارش روابط عمومی ستاد ارتش، در این ضیافت افطاری امیر سرتیپ دکتر احمد رضا پوردستان جانشین فرمانده کل ارتش جایگاه سربازان در ارتش جمهوری اسلامی ایران را بسیار مقدس و محترم توصیف کرد و گفت:


  • تاریخ ارسال : سه شنبه 6 تير 1396 ساعت: 11:4
  • نویسنده :

می پسندم نمی پسندم
نظرات()
برچسب ها : ,
ادامه مطلب

اخلاق مداری یکی از خصوصیات بارز نیروهای مسلح ما است

  • 6

جانشین رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در جمع دانشجویان دانشگاه افسری امام علی(ع) نزاجا گفت: اخلاق مداری یکی از خصوصیات بارز نیروهای مسلح کشورمان است.

 امیر سرتیپ موسوی جانشین رئیس ستاد کل نیروهای مسلح درباره اعزام دانشجویان دانشگاه افسری امام علی (ع) نزاجا به اردوگاه رزم مقدماتی در جمع فرماندهان این دانشگاه گفت: برگزاری این دوره در ماه مبارک رمضان یک تقدیر مهم الهی است و هیچ جایی در ارتش مهم تر و با ارزش تر از دانشگاه نیست که از دلایل آن وجود جوانان و تعلق خاطر شهدا به دانشگاه است.
وی با خطاب قرار دادن فرماندهان و اهمیت دوره رزم مقدماتی، آنان را به ارتقای آمادگی رزمی دانشجویان توصیه کرد و افزود: زیربنای شخصیت کارکنان در این دوره شکل می گیرد و یکی از خصوصیات بارز نیروهای مسلح کشورمان اخلاق مداری است که باید در این زمینه بیشتر تلاش کرد.
 امیر سرتیپ موسوی در پایان فلسفه وجودی نیروهای مسلح را آمادگی رزمی و نظامی کشور در برابر تهدیدها دانست و افزود: نظامی گری شغل نیست، بلکه تکلیف است.


  • تاریخ ارسال : سه شنبه 6 تير 1396 ساعت: 11:3
  • نویسنده :

می پسندم نمی پسندم
نظرات()
برچسب ها : ,

حضور در سواحل مکران از شاخصه‌ های پیشرفت است

  • 7

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران حضور در سواحل مکران را یکی از شاخصه‌های پیشرفت و اقتدار و بهره‌وری از ظرفیت‌های دریا عنوان کرد و گفت: برای جلوگیری از ترفند و توطئه دشمنان در زمینه ایران ‌هراسی ما در دریاهای آزاد حضور داریم.

امیر دریادار حبیب ‌الله سیاری فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش در محفل باشکوه انس با قرآن کریم در مرکز آموزش شهدای وظیفه این نیرو (سیرجان) با بیان اینکه شلیک موشک به مقر تروریست‌ها نشانه اقتدار جمهوری اسلامی ایران است، اظهار داشت: همانگونه که در هشت سال دفاع مقدس از ملت و کشور خود دفاع کردیم، امروز هم با اقتدار بیشتر و آمادگی کامل اجازه نمی‌دهیم که کسی به کشور ما تعرض کند.


  • تاریخ ارسال : سه شنبه 6 تير 1396 ساعت: 11:2
  • نویسنده :

می پسندم نمی پسندم
نظرات()
برچسب ها : ,
ادامه مطلب

نصرت الهی در انقلاب اسلامی آشکار است

  • 11

 امام جمعه موقت تهران گفت: در سالیان متمادی انقلاب اسلامی نمونه های زیادی از نصرت الهی آشکار است.

آیت الله خاتمی امام جمعه موقت تهران در جمع فرماندهان، مسئولین و کارکنان پایور و وظیفه دانشگاه افسری امام علی(ع) گفت: بر اساس آیه 40 سوره مبارکه انفال خداوند نعم المولی و نعم النصیر است و دلیل آن هم قدرت لایزال خداست که تمام جهان در قبضه قدرت اوست.
عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان افزود: در آیات 160 سوره مبارکه آل عمران و 116 سوره مبارکه صافات اشاره شده، یاری رساندن خداوند همیشه توام با پیروزی است و هرکس را خدا یاری نماید به موفقیت و پیروزی خواهد رسید


  • تاریخ ارسال : سه شنبه 6 تير 1396 ساعت: 11:1
  • نویسنده :

می پسندم نمی پسندم
نظرات()
برچسب ها : ,
ادامه مطلب

روز جهانی قدس، روز فریاد آزادگان جهان در حمایت از مردم مظلوم فلسطین است

  • 3

همزمان با فرارسیدن روز جهانی قدس، ارتش جمهوری اسلامی ایران بیانیه‌ ای صادر و در آن ضمن گرامیداشت این روز، تاکید کرد: روز جهانی قدس روز فریاد آزادگان جهان در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و روز لبیک به فرمان امام خمینی (ره) بعنوان مبتکر این روز و معمار بزرگ انقلاب اسلامی ایران می باشد.

در ادامه این بیانیه آمده است:
روز قدس روز به یاد آوری آرمان و هدف مقدس و بزرگ جامعه اسلامى در باز پس گیری قطعه ای جدا نشدنی از جهان اسلام است که توسط رژیمی جعلی با تبانی و همفکری دولت‌های استعماری به جهت سرکوبی و استعمار ملل اسلامی به اشغال در آمد تا همچون لکه ای ننگین دامان ملل آزاده و مسلمان جهان را آلوده کرده و به مانند غده ای سرطانی در بدنه امت اسلامی خود نمایی کند. 


  • تاریخ ارسال : سه شنبه 6 تير 1396 ساعت: 11:0
  • نویسنده :

می پسندم نمی پسندم
نظرات()
برچسب ها : ,
ادامه مطلب

امیر سرتیپ دوم عباس‌زاده اقدامات و برنامه‌های بنیاد تعاون ارتش را تشریح کرد

  • 11

امیر سرتیپ دوم عباس‌زاده اقدامات و برنامه‌های بنیاد تعاون ارتش را تشریح کرداعطای بیش از 4500 وام مسکن به کارکنان آجا/ تحویل 10 هزار واحد مسکونی ظرف سه سال به کارکنان ارتش

امیر سرتیپ دوم عباس‌زاده با برشمردن اقدامات صورت گرفته در بنیاد تعاون آجا، اقدامات صورت گرفته در راستای تامین مسکن کارکنان، برنامه‌های آینده کمک به تامین مسکن کارکنان عضو طرح حکمت مسکن، اقدامات صورت پذیرفته در راستای ارائه خدمات و معیشت، برنامه‌های آینده بنیاد تعاون در بخش خدمات معیشتی و اقدامات صورت پذیرفته درجهت تولید ثروت در راستای کمک به اهداف بنیه دفاعی ارتش را تشریح کرد.

رئیس بنیاد تعاون ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه برای تامین مسکن کارکنان ارتش بیش از 4500 فقره وام مسکن به کارکنان آجا در سال 95 اعطا شد، گفت: بنیاد تعاون آجا در پروژه‌های عمده و عظیم واحدهای مسکونی به ویژه در پروژه‌های چیتگر و شهید بهشتی با شرکت‌های معتبر عمرانی داخلی قرارداد منعقد کرده و مقرر است در مدت 3 سال حدود 10000 واحد مسکونی ساخته و مورد بهره برداری قرار گیرد.


  • تاریخ ارسال : سه شنبه 6 تير 1396 ساعت: 10:59
  • نویسنده :

می پسندم نمی پسندم
نظرات()
برچسب ها : ,
ادامه مطلب
ورود کاربران

ورود کاربران

    نام کاربری
    رمز عبور

    » رمز عبور را فراموش کردم ؟
    عضويت سريع

    عضويت سريع

      نام کاربری
      رمز عبور
      تکرار رمز
      ایمیل
      کد تصویری
      چت باکس

      چت باکس


        نام :
        وب :
        پیام :
        2+2=:
        (Refresh)
        پشتيباني آنلاين

        پشتيباني آنلاين

          پشتيباني آنلاين
          آمار

          آمار

            آمار مطالب آمار مطالب
            کل مطالب کل مطالب : 1462
            کل نظرات کل نظرات : 0
            آمار کاربران آمار کاربران
            افراد آنلاین افراد آنلاین : 1
            تعداد اعضا تعداد اعضا : 0

            آمار بازدیدآمار بازدید
            بازدید امروز بازدید امروز : 6
            بازدید دیروز بازدید دیروز : 141
            ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 1
            ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 14
            آي پي امروز آي پي امروز : 2
            آي پي ديروز آي پي ديروز : 47
            بازدید هفته بازدید هفته : 153
            بازدید ماه بازدید ماه : 240
            بازدید سال بازدید سال : 1020
            بازدید کلی بازدید کلی : 63826

            اطلاعات شما اطلاعات شما
            آی پی آی پی : 3.238.135.30
            مرورگر مرورگر :
            سیستم عامل سیستم عامل :
            تاریخ امروز امروز :
            تبادل لینک هوشمند

            تبادل لینک هوشمند

              تبادل لینک هوشمند

              برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان عصر و آدرس asr581.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






              خبرنامه

              خبرنامه

                براي اطلاع از آپيدت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



                آخرین نطرات کاربران

                آخرین نطرات کاربران

                  درباره ما

                    به وبلاگ من خوش آمدید

                  کلیه ی حقوق مادی و معنوی سایت مربوط به عصر بوده و کپی برداری از آن با ذکر منبع بلامانع می باشد.
                  قالب طراحی شده توسط: تک دیزاین و سئو و ترجمه شده و انتشار توسط: قالب گراف