تولدت مبارک رهبر فرزانه ام

تولدت مبارک رهبر فرزانه ام

  • 60
  • 0
افسران - تولدت مبارک رهبر فرزانه امافسران - تولدت مبارک رهبر فرزانه ام
 
او تولد یافت جانبازی کند
میهنم ایران سرافرازی کند
او تولد یافت تا رهبر شود
ما هم عشاق،او دلبر شود
او تولد یافت گردد نور عین
برترین آقا پس از پیر همین
ما همه عمّار،او باشد ولی
جان ما قربان تو سید علی
بحق عقیلة العرب سلام الله علیها
اللهم عجل لولیک الفرج
واللهم الحفظ سیدنا وقائدنا الامام خامنه‌ای الی ظهور المهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف

  • تاریخ ارسال : یک شنبه 27 تير 1395 ساعت: 22:45
  • نویسنده :

می پسندم نمی پسندم
نظرات()
برچسب ها : ,

اخبار ارتش در هفته ای که گذشت

  • 52

ش در هفته ای که گذشت

  • 0

معاون هماهنگ کننده نیروی هوایی:پوشیدن لباس نظامی در ارتش جمهوری اسلامی ایران مصداق سربازی امام زمان (عج) است.

امیر سرتیپ خلبان نصیرزاده معاون هماهنگ کننده نیروی هوایی ارتش پوشیدن لباس نظامی در ارتش جمهوری اسلامی را مصداق سربازی امام زمان (عج) دانست

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش انتصاب سردار سرلشکر رشید، امیر سرتیپ موسوی و سردار سرتیپ عبداللهی را تبریک گفت.

حجت الاسلام والمسلمین سید محمد علی آل هاشم، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در پیام های جداگانه ای انتصاب سردار سرلشکر غلامعلی رشید، امیر سرتیپ دکتر سید عبدالرحیم موسوی و سردار سرتیپ پاسدار علی عبداللهی را تبریک گفت.

یک فروند جنگنده نیروی هوایی ارتش در حوالی استهبان دچار سانحه شد

یک فروند جنگنده سوخو24 نیروی هوایی ارتش در حوالی شهرستان استهبان از توابع استان فارس دچار سانحه شد و سقوط کرد.

با حکم رهبر معظم انقلاب؛سرلشکر حسنی سعدی جانشین قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا(ص) شد

امیر سرلشکر حسین حسنی سعدی با حکم فرمانده معظم کل قوا به عنوان جانشین قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا(ص) منصوب شد.

فرمانده نیروی هوایی: رشد و تعالی نیروهای مسلح موجب ارتقای توان بازدارندگی دفاعی کشور می شود

امیر سرتیپ خلبان شاه صفی در مراسم تکریم و معارفه فرماندهان قدیم و جدید پایگاه شکاری برادران شهید دلحامد گفت: رشد و تعالی نیروهای مسلح موجب ارتقای توان بازدارندگی دفاعی کشور می شود.

معاون اجرایی ارتش:از افتخارات ما، سربازی آقا امام زمان (عج) و مقام عظمای ولایت می باشد

امیر سرتیپ محمودی در جمع دانشجویان چهاردهمین دوره رزم مقدماتی مشترک دانشگاه های افسری ارتش گفت: از افتخارات ما سربازی آقا امام زمان (عج) و مقام عظمای ولایت و در رکاب آنها بودن است.

معاون عملیات ارتش:با تکیه بر مسائل اعتقادی و دینی می توانیم در مقابل هر دشمنی ایستادگی می کنیم

معاون عملیات ارتش جمهوری اسلامی ایران در بازدید از مرکز آموزش تخصص های دریایی باقرالعلوم (ع) نیروی دریایی ارتش، گفت: با تکیه بر مسائل اعتقادی و دینی می توانیم در مقابل هر دشمنی ایستادگی می کنیم.

معاون سیاسی سازمان عقیدتی سیاسی ارتش:جوانان باید سطح بصیرت و بینش سیاسی خود را ارتقا بدهند

معاون سیاسی سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در بین دانشجویان منتخب و جدید الورود دانشگاه های افسری ارتش گفت: جوانان باید سطح بصیرت و بینش سیاسی خودشان را ارتقا بدهند.


  • تاریخ ارسال : یک شنبه 27 تير 1395 ساعت: 22:45
  • نویسنده :

می پسندم نمی پسندم
نظرات()
برچسب ها : ,

پشت پرده کودتا در ترکیه چیست؟

  • 51
می توان چنین ادعا کرد که در حالی که ما در تهران از ناموفق بودن کودتا سخن می‌گویم هنوز بخش قابل توجهی از ملت ترکیه فکر می‌کنند که کودتا با موفقیت انجام شده است.

دو تحلیل عمده برای حوادثی که رخ داد وجود دارد که گذر زمان در مورد آنها قضاوت خواهد کرد:

1)  این کودتا توسط نیروهای جریان گولن در بدنه ارتش سازماندهی شده است. این کودتا پس از آن رخ داد که هفته گذشته برای اولین بار عملیات‌های امنیتی علیه شاخه نظامی این جریان انجام شد. در دو سال گذشته هیچ هفته‌ای بدون عملیات علیه نیروهای این جریان در ساختار قضایی و اطلاعاتی ترکیه وجود نداشته است و صدها نفر به جرم همکاری با جریانی زیرزمینی در درون دولت دستگیر شده بودند. اما برای نخستین بار در هفته گذشته تعدادی از افسران ارتش تحت بازداشت قرار گرفتند. این عملیات جریان را متوجه جدیت دولت در برخورد با خود کرد و جریان را بر آن داشت تا با پیش چشم گرفتن تمام ریسک‌های پیروزی یا شکست کودتای خود دست به کار شود. در واقع جریان نظامی گولن متوجه شده است که با کودتا یا بدون کودتا در هر حال سرکوب و ریشه کن خواهد شد. بنابراین طی یک اقدام متهورانه دست به کودتای این شب زدند. اگر در نظر داشته باشیم که تا چند روز دیگر شورای عالی نظامی در ستاد کلاً نیروهای مسلح قرار بود که تشکیل شود و در این شورا با توجه به تحرکات هفته گذشته بی شک علیه جریان کشف شده گولن در ارتش تصمیماتی قرار بود که اتخاذ شود.

جریان گولن در ارتش  در شکل یک هسته مخفیانه با نام "کمیته صلح در جهان" در حال مدیریت اوضاع بود که بر اساس نظریه اول در مورد این کودتا توسط این هسته طراحی، مدیریت و اجرا شده است. مشکل اصلی این هسته پایین بودن درجات نظامی این افراد از سطح عالی ژنرالی بود که با توجه به این مساله بسیاری از کارشناسان نظامی و امنیتی معتقد بودند که در کوتاه مدت امکان کودتای فراگیر توسط گولنی‌ها در ارتش وجود ندارد و آنها در بدترین حالت می‌توانند خرابکاری انجام دهند. افرادی که این اقدامات را یک کودتای واقعی اما ناموفق – تا این مرحله – می‌دانند اقدام بسیار ماهرانه رسانه‌ای و روانی این گروه را دلیلی بر مدعای خود می‌دانند. تیم کودتا کننده در اولین اقدام تلویزیون دولتی را تسخیر کرده و از این طریق با ایجاد رعب در کشور وارد فاز مدیریت صحنه رد کشور شده است. در ادامه با در دست گرفتن ساختمان‌های مدیریت شبکه‌های خصوصی و پخش ماهواره‌ای شبکه‌های بخش قابل توجهی از کشور ار از مشاهده تلویزون محروم کرده و اینترنت را نیز قطع کرده است.


  • تاریخ ارسال : یک شنبه 27 تير 1395 ساعت: 22:44
  • نویسنده :

می پسندم نمی پسندم
نظرات()
برچسب ها : ,
ادامه مطلب

غربی ها به اردوغان هم پیمان حلقه بگوش خود هم رحم نکردند

  • 40

غربی‌ها از وقوع کودتا در ترکیه اطلاع داشتند

   

یک روز قبل از کودتا، دولت فرانسه از تعطیلی دفاتر خود در ترکیه خبر داده بود، این مهم نشانه‌ای از مطلع بودن غربی‌ها از وقوع کودتا در ترکیه است، از سوی دیگر گولنیست‌ها هم که به عنوان کودتاگران از آنها نام برده می‌شود؛ مورد حمایت آمریکا   می باشدو  رهبر آن سلیلیان سال است  که در آمریکا زندگی می کندمی‌باشند؛  بنظر می رسد غربی‌ها اجازه چرخش بیشتر ترکیه به سمت روسیه را ندادند. وحمایت ضعیف   اخیر اردغان از مخالفن سوریه را برنتابیدند وبا این اقدام تذکر جدی وعملی بوی دادند


  • تاریخ ارسال : یک شنبه 27 تير 1395 ساعت: 22:43
  • نویسنده :

می پسندم نمی پسندم
نظرات()
برچسب ها : ,

مراسم گرامیداشت یاد و خاطره 13 سرباز ارتش در حسینیه ثاراله کرمان برگزار شد

  • 74

مراسم گرامیداشت یاد و خاطره 13 سرباز ارتش جمهوری اسلامی ایران که در سانحه جاده ای نی ریز فارس به رحمت ایزدی پیوستند صبح امروز در حسینیه ثاراله استان کرمان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران، در این مراسم که امروز شنبه در حسینیه ثاراله استان کرمان و با سخنرانی آیت الله سید احمد خاتمی، امام جمعه موقت تهران و نماینده مجلس خبرگان استان کرمان برگزار شد، آیت الله جعفری نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمان،حجت الاسلام والمسلمین سید محمد علی آل هاشم، نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش، نمایندگان مجلس شورای اسلامی، فرماندار کرمان و جمعی از فرماندهان و مسئولان ارتش، سپاه پاسداران و نیروی انتظامی، خانواده جان باختگان و آحاد مردم شهید پرور این استان حضور داشتند.

گفتنی است در سانحه جاده‌ای که چندی پیش در نی ریز استان فارس اتفاق افتاد، 13 تن از سربازان نیروی زمینی ارتش در حین اعزام به مرخصی با ناوگان حمل و نقل بین شهری، جان به جان آفرین تسلیم کردند.

برای دیدن گزارش تصویری اینجا کلیک کنید


  • تاریخ ارسال : یک شنبه 27 تير 1395 ساعت: 22:43
  • نویسنده :

می پسندم نمی پسندم
نظرات()
برچسب ها : ,

اگه خواهر نداشته باشی:

  • 94

افسران - اگه خواهر نداشته باشی:


  • تاریخ ارسال : یک شنبه 27 تير 1395 ساعت: 22:42
  • نویسنده :

می پسندم نمی پسندم
نظرات()
برچسب ها : ,

چگونه مطالب غیر اخلاقی را در اینترنت نبینیم

  • 58
  • 0
افسران - چگونه مطالب غیر اخلاقی را در اینترنت نبینیم
alimohammad90 الم ﴿۱﴾ ذَٰلِکَ الْکِتَابُ لَا رَیْبَ ۛ فِیهِ ۛ هُدًی لِّلْمُتَّقِینَ ﴿۲﴾ الَّذِینَ یُؤْمِنُونَ بِالْغَیْبِ وَیُقِیمُونَ الصَّلَاةَ وَمِمَّا رَزَقْنَاهُمْ یُنفِقُونَ ﴿۳﴾ وَالَّذِینَ یُؤْمِنُونَ بِمَا أُنزِلَ إِلَیْکَ وَمَا أُنزِلَ مِن قَبْلِکَ وَبِالْآخِرَةِ هُمْ یُوقِنُونَ ﴿۴﴾ أُولَـٰئِکَ عَلَیٰ هُدًی مِّن رَّبِّهِمْ ۖ وَأُولَـٰئِکَ هُمُ الْمُفْلِحُونَ ﴿۵﴾
الف، لام، میم. (۱) این است کتابی که در [حقانیت‌] آن هیچ تردیدی نیست؛ [و] مایه هدایت تقواپیشگان است: (۲) آنان که به غیب ایمان می‌آورند، و نماز را بر پا می‌دارند، و از آنچه به ایشان روزی داده‌ایم انفاق می‌کنند؛ (۳) و آنان که بدانچه به سوی تو فرود آمده، و به آنچه پیش از تو نازل شده است، ایمان می آورند؛ و آنانند که به آخرت یقین دارند. (۴) آنان برخوردار از هدایتی از سوی پروردگار خویشند؛ و آنان همان رستگارانند. (۵)
آیات 1 تا 5 سوره بقره

  • تاریخ ارسال : یک شنبه 27 تير 1395 ساعت: 22:41
  • نویسنده :

می پسندم نمی پسندم
نظرات()
برچسب ها : ,

نبرد با آمریکا (مسئولین کم نیاورند و شانه خالی نکنند)

  • 72

 

افسران - نبرد با آمریکا (مسئولین کم نیاورند و شانه خالی نکنند)
aseyed دیدار دانشجویی

  • تاریخ ارسال : یک شنبه 27 تير 1395 ساعت: 22:40
  • نویسنده :

می پسندم نمی پسندم
نظرات()
برچسب ها : ,

فریضه دفاع امت اسلامی از فلسطین با فریاد یکپارچه در روز قدس

  • 47

رهبر معظم انقلاب تأکید کردند: به فضل الهی روز جمعه، بار دیگر فریاد یکپارچه دفاع از مردم مظلوم فلسطین در سراسر ایران و دنیای اسلام بلند خواهد شد و امت اسلامی به فریضه مهم دفاع از مظلوم عمل خواهد کرد.

فریضه دفاع امت اسلامی از فلسطین با فریاد یکپارچه در روز قدس/ پیگیری حقوق پایمال شده ملت ایران به علت تحریم‌ها، در دستور کار قضایی قرار گیرد

حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی، عصر روز چهارشنبه در دیدار رئیس و مسئولان قوه قضاییه، سلامت دستگاه قضا و تلاش مستمر برای جلب رضایت مردم را وظیفه مهم و هدف اساسی قوه قضاییه خواندند و با اشاره به نزدیک شدن روز جهانی قدس تأکید کردند: به فضل الهی روز جمعه، بار دیگر فریاد یکپارچه دفاع از مردم مظلوم فلسطین در سراسر ایران و دنیای اسلام بلند خواهد شد و امت اسلامی به فریضه مهم دفاع از مظلوم عمل خواهد کرد. رهبر انقلاب اسلامی در ابتدای این دیدار با گرامیداشت یاد و خاطره شهید آیت الله بهشتی پایه‌گذار قوه قضاییه به عنوان مدیری خوش فکر، قاطع، مدبر و پیگیر، از زحمات و تلاشهای مسئولان عالی قضایی، مدیران و کارکنان قوه قضاییه صمیمانه تشکر کردند.ایشان با تجلیل از رئیس قوه قضاییه به عنوان شخصیتی عالِم، فرزانه و جامع، گفتند: دستگاه قضایی از جهت وظایف ذاتی همچون نظارت بر اجرای قانون، و پیشگیری از جرم و همچنین از جهت حضور رئیس قوه قضاییه در شوراهای عالی و اصلی نظام و تأثیرگذاری در سیاستهای کلان، دارای اهمیت بسیار بالایی است.

 


  • تاریخ ارسال : جمعه 11 تير 1395 ساعت: 9:33
  • نویسنده :

می پسندم نمی پسندم
نظرات()
برچسب ها : ,

عدد هفت

  • 39


  • تاریخ ارسال : جمعه 11 تير 1395 ساعت: 9:30
  • نویسنده :

می پسندم نمی پسندم
نظرات()
برچسب ها : ,

بهترین پناه

  • 51


  • تاریخ ارسال : جمعه 11 تير 1395 ساعت: 9:30
  • نویسنده :

می پسندم نمی پسندم
نظرات()
برچسب ها : ,

توکل به خدا

  • 65


  • تاریخ ارسال : جمعه 11 تير 1395 ساعت: 9:29
  • نویسنده :

می پسندم نمی پسندم
نظرات()
برچسب ها : ,

ماجرای گفتگوی دختر ۴ ساله شهید مدافع حرم با رهبر

  • 66

افسران - پس اگر می خواهی برای من بخری، صورتی اش را بخر...

افسران - پس اگر می خواهی برای من بخری، صورتی اش را بخر...

 


افسران - پس اگر می خواهی برای من بخری، صورتی اش را بخر...

 

چند دقیقه ای از نهال غافل شدم و اصلا متوجه نشدم کجا رفته است. چون خیالم راحت بود  که نمی تواند بیرون برود دنبالش نگشتم. محمد متین هم رفته بود در قست آقایان وتنها بود. با خودم گفتم بگذارم راحت باشند و خاطره خوبی از این جا برایشان بماند. بعد از مدتی نهال برگشت، پرسیدم کجا بودی؟ گفت رفته بودم پیش حاج آقا من گمان کردم کسی از آقایان را دیده و مشغول بازی و صحبت شده، اصلا نمی دانستم منظورش از حاج آقا مقام معظم رهبری است. پرسیدم خب حاج آقا چی می گفت؟  گفت:« من دیدم حاج آقا یک کلاهی روی سرش دارد، به او گفتم این کلاه را مادرت برایت درست کرده؟ او هم گفت: بله، گفتم کلاهت را می دهی به من؟ گفت: این مال خودم است، لازمش دارم. برای تو یکی دیگر می خرم. من هم گفتم پس اگر می خواهی برای من بخری، صورتی اش را بخر...»آن جا به این حرف های نهال خندیدم و حتی تصورش را هم نمی کردم این گفتگو را با حضرت آقا انجام داده است. وقتی برگشتیم خانه دوستانم تماس گرفتند و گفتند عکس های نهال در اینترنت منتشر شده که دارد با مقام معظم رهبری صحبت می کند و ایشان هم می خندند. آن جا تازه فهمیدم که ماجرای کلاه صورتی جزئیات گفتگوی نهال با ایشان است. 
عکس آقا را به نهال نشان دادم و گفتم از این حاج آقا کلاه صورتی خواستی؟ که تایید کرد و دوباره همان ماجرا را برایم تعریف کرد.
از نهال پرسیدم آقا دیگر چه گفتند؟ گفت: حال تو و داداش ها را پرسید و گفت چرا برادر هایت را نیاورده ای؟... 
قند توی دلم آب شد. سرتا پای نهال بوسیدم که همچین سعادتی نصیبش شده است.

 


  • تاریخ ارسال : پنج شنبه 10 تير 1395 ساعت: 20:24
  • نویسنده :

می پسندم نمی پسندم
نظرات()
برچسب ها : ,

امام خامنه ای: پا به پای دکتر احمدی نژاد دویدن سخت است / به ظاهر ایشان هم نمی آید این همه انرژی! + ف

  • 93
  • 3
 

افسران - امام خامنه ای: پا به پای دکتر احمدی نژاد دویدن سخت است / به ظاهر ایشان هم نمی آید این همه انرژی! + فیلم

 

 


  • تاریخ ارسال : پنج شنبه 10 تير 1395 ساعت: 19:52
  • نویسنده :

می پسندم نمی پسندم
نظرات()
برچسب ها : ,

سالگروز شهادت ،شهید چمران تبریک و تسلیت باد.

  • 72
  • 4
 

افسران - سالگروز شهادت ،شهید چمران تبریک و تسلیت باد.

سالروز شهادت مبارک


  • تاریخ ارسال : پنج شنبه 10 تير 1395 ساعت: 19:51
  • نویسنده :

می پسندم نمی پسندم
نظرات()
برچسب ها : ,

سوز عشق...

  • 67


سوز عشق مرتضی آتش به جانم میزند
نی فقط بر جان ک خود بر خانمانم میزند
او که با صوت اناالحق بوسه زد بر چوب دار
گو بیاید بنگرد این عشق دارم میزند...


  • تاریخ ارسال : دو شنبه 7 تير 1395 ساعت: 8:19
  • نویسنده :

می پسندم نمی پسندم
نظرات()
برچسب ها : ,

سلام آقا...

  • 66

سلام آقا

در این جمعه

که شامش می خورد ضربت

و تیغی فرق بابایت

علی را می شکافد

بگو آقا  

که آیا اشک چشم ما

شود مرحم به زخم قلب تبدار شما ؟


  • تاریخ ارسال : دو شنبه 7 تير 1395 ساعت: 8:18
  • نویسنده :

می پسندم نمی پسندم
نظرات()
برچسب ها : ,

ویژه شهادت امیرالمومنین علی (ع)

  • 95

تیغ بر فرق عدالت زده و خندیدند
خون به ابعاد غریبی علی پاشیدند

زاغ‏ها از دل شب کنده و بر روز زدند
روز و شب، گوشه محراب به هم پیچیدند

زخم بر سلسله باور و ایمان افتاد
همه افلاک از این زخم به خود لرزیدند

شب پر از رخوت نامردی مردم گردید
آسمان، ماه، ستاره، همگی خوابیدند

صبح، امّا دو سه تا کاسه شیر آوردند
کودکانی که علی را همه شب می‏دیدند

هق هق چاه شناور شده در گریه نخل
همه از هم فقط از درد علی پرسیدند..

 


  • تاریخ ارسال : دو شنبه 7 تير 1395 ساعت: 8:17
  • نویسنده :

می پسندم نمی پسندم
نظرات()
برچسب ها : ,

دفاع از حریم اهل بیت دفاع از ایران است

  • 77

افسران - دفاع از حریم اهل بیت دفاع از ایران است


  • تاریخ ارسال : دو شنبه 7 تير 1395 ساعت: 8:17
  • نویسنده :

می پسندم نمی پسندم
نظرات()
برچسب ها : ,

یادبود مردمی برای سربازان

  • 94

مردم داغدار شیراز، اهواز و بروجرد شامگاه جمعه به یاد سربازان جان باخته در سانحه تصادف شمع روشن کردند. این سربازان در پی سانحه رانندگی جان خود را از دست دادند، این حادثه در ساعت ۱:۲۰ بامداد چهارشنبه در محور سیرجان - نی‌ریز رخ داده و در پی آن یک دستگاه اتوبوس از مسیر خود خارج و به دره سقوط کرد. این اتوبوس شخصی اما در اختیار پادگان «۰۵» ارتش در کرمان بوده و سرنشینان آن نیز همگی سربازانی بودند که از این پادگان به مقصد اهواز در حال حرکت بودند. شمار قربانیان حادثه ۲۰ تن اعلام شده است و برخی از سربازان مصدوم در بیمارستان شهید رجایی شیراز بستری هستند.

(تصاویر) یادبود مردم برای سربازان

 

 


  • تاریخ ارسال : دو شنبه 7 تير 1395 ساعت: 8:16
  • نویسنده :

می پسندم نمی پسندم
نظرات()
برچسب ها : ,

اگر امریکایی ها بخواهند برجام را پاره کنند ما آن را آتش می‌زنیم

  • 54

افسران - اگر امریکایی ها بخواهند برجام را پاره کنند ما آن را آتش می‌زنیم

رهبر انقلاب در دیدار رمضانی مسئولان نظام: برنامه امروز دشمن این است که توانمندی های جمهوری اسلامی را متوقف کند یا از بین ببرد یا اقلا از رشد آنها جلوگیری کند؛

ما باید تا جایی که میتوانیم توانمندیها را افزایش دهیم/ بنده بارها تکرار کردم باید کشور قدرتمند بشود و توانمندیهایمان را افزایش بدهیم/ اگر افزایش دادیم آن وقت میتوانیم به مردم بگوییم مردم آسوده باشید

 


  • تاریخ ارسال : جمعه 4 تير 1395 ساعت: 7:49
  • نویسنده :

می پسندم نمی پسندم
نظرات()
برچسب ها : ,
ادامه مطلب

فرودگاه نظامی جاسک دومنظوره می شود

  • 53

 

 

امیردریادار سیاری با بیان اینکه فرودگاه نظامی جاسک دومنظوره می شود، گفت: پس از استاندارد سازی فرودگاه جاسک، مذاکره با ایرلاین ها را آغاز خواهیم کرد.

امیردریادار سیاری با بیان اینکه فرودگاه نظامی جاسک دومنظوره می شود، گفت: پس از استاندارد سازی فرودگاه جاسک، مذاکره با ایرلاین ها را آغاز خواهیم کرد.

به گزارش روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران، امیردریادار حبیب الله سیاری در گفتگو با خبرنگار مهر بیان داشت: راه اندازی فرودگاه جاسک یکی از سفارشات اکید مقام معظم رهبری(مدظله العالی) است و همان گونه که می دانید راه اندازی فرودگاه هزینه های بسیاری دارد، برای اقدام موثر، فرودگاه نظامی که در اختیار داشتیم را دومنظوره کرده ایم که برای چند سال شهرستان از آن استفاده کند.

وی عنوان کرد: در این راستا هزینه های زیادی صرف شده است. فرودگاه جاسک نیاز به ترمینال داشته که ساخته شد و تمام تجهیزات و خودرو های مورد نیاز، منابع سوخت، سامانه کنترل فرودگاه، تعمیر باند و همه اقدامات انجام و تامین شده اند و پس از آن تلاش کردیم شرکت های هواپیمایی پرواز به جاسک انجام دهند که شرکت ها بهانه آوردند که طول باند فرودگاه کم است.

سیاری گفت: طول باند به ۵۰۰ الی ۶۰۰ متر افزایش خواهد یافت که باند شرایط و ویژگی لازم را داشته باشد.

وی با بیان اینکه پس از افزایش طول باند، مجددا به سراغ شرکت های هواپیمایی خواهیم رفت، اظهار داشت: در ابتدا ممکن است تمام صندلی های پرواز پر نشود و برای شرکت های هواپیمایی به صرفه نباشد، برای این موضوع صندلی ها توسط نیروی دریایی خریداری خواهد شد و امیدواریم امسال فرودگاه جاسک به بهره برداری برسد.

 


  • تاریخ ارسال : جمعه 4 تير 1395 ساعت: 7:48
  • نویسنده :

می پسندم نمی پسندم
نظرات()
برچسب ها : ,

پدافند هوایی نماد اقتدار نظام اسلامی است

  • 65

آیت الله سید احمد خاتمی عضو مجلس خبرگان رهبری در جمع دانشجویان دانشگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) گفت: پدافند هوایی امیدهای امنیت و اقتدار کشور هستید و پدافند هوایی نماد اقتدار نظام اسلامی و تامین کننده این اقتدار است.

آیت الله سید احمد خاتمی عضو مجلس خبرگان رهبری در جمع دانشجویان دانشگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) گفت: پدافند هوایی امیدهای امنیت و اقتدار کشور هستید و پدافند هوایی نماد اقتدار نظام اسلامی و تامین کننده این اقتدار است.   

به گزارش روابط عمومی قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص)؛ آیت ا... خاتمی در این مراسم اظهار داشت: امروز در دنیایی زندگی می‌کنیم که به جای منطق و استدلال، زور حرف اول را می‌زند و ما اگر بخواهیم در مقابل دنیای استکبار بایستیم باید مقتدر و توانمند باشیم که به یاری خداوند هستیم.

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: دنیای استکبار تلاش‌های زیادی کردند تا ایران را از صحنه سیاسی جهان حذف کنند اما به فضل خداوند ما نه تنها از جریان سیاسی دنیا منزوی نشده‌ایم بلکه بیشتر از همیشه در صحنه مانده‌ایم تا جایی که قدرت‌های استکباری دنیا بعد از مدت‌ها تازه به سیاست جمهوری اسلامی ایران در مورد سوریه رسیده‌اند که راه حل مشکل سوریه گفتگوهای سوری- سوری است و به یاری خداوند امروز منطق سیاسی جمهوری اسلامی ایران منطق قابل اثباتی است.

آیت ا... خاتمی در ادامه با بیان این که کاملا از نعمت امنیت برخوردار است، خطاب به دانشجویان دانشگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) گفت: شما دانشجویان دانشگاه پدافند هوایی امیدهای امنیت و اقتدار کشور هستید و پدافند هوایی نماد اقتدار نظام اسلامی و تامین کننده این اقتدار است. 

 


  • تاریخ ارسال : جمعه 4 تير 1395 ساعت: 7:48
  • نویسنده :

می پسندم نمی پسندم
نظرات()
برچسب ها : ,

میدانید چشم انسان چند مگاپیکسل است؟

  • 82
  • 0
 

تا به حال به اینکه چشمتان چند مگاپیکسل است فکر کرده اید ؟
بهترین دوربین دیجیتالی که داشته اید یا دیده اید چند مگا پیکسل بوده ؟ ۱۰ مگاپیکسل . ۱۴ مگاپیکسل . ۱۶ مگاپیکسل . ۲۴ مگاپیکسل

بهتره این موضوع را با یه تحقیق انجام شده برسی کنیم :

در ابعاد متفاوت و بصورت میانگین ، در بزرگسالان و افراد بالغ و فقط در یک عکاسی از فاصله فوق نزدیک یک الی دو میلیمتری از عمق میدان دید در چشم افراد متفاوت نتایج زیر بدست آمده است:

این فاصله در بزرگسالان ۲۴ میلیمتر ، در زمان تولد ۱۶ الی ۱۷ میلیمتر (حدود ۰٫۶۵ اینچ) بوده است. تخم چشم انسان رشد بسیار سریعی داشته و معمولی ترین آنها تنها ۲۲٫۵ الی ۲۳ میلیمتر و وزن تقریبی ۷٫۵ گرم و اندازه ۰٫۸۹ اینچ دارد.

تکامل تخم چشم در سن سه الی سیزده سال بوده و به سایز کامل خواهد رسید.
شما همه چیز را در یک آن می بینید و دوربین شما با آن همه دبدبه و کبکبه و قدرت و قیمت به گرد چشم شما هم نخواهد رسید.
آیا آنچه چشم انسان تجزیه و تحلیل می کند و آن حقایقی را که یک دوربین قادر به ثبت است از لحاظ دید یکسان است ؟

حالا با دیدن تصاویر با کیفیت مجداً این سوال را مرور می کنیم ؟
به نظرتان چشم انسان چند مگاپیکسل است ؟ جواب در عین سادگی کمی غیر قابل باور است
چشم انسان ۵۷۶ مگاپیکسل است.
فکر نمیکنم انسان قادر به ساخت چنین دوربینی باشد ، نظر شما چیست ؟

 


  • تاریخ ارسال : جمعه 4 تير 1395 ساعت: 7:47
  • نویسنده :

می پسندم نمی پسندم
نظرات()
برچسب ها : ,

مهمترین امر مسأله ولایت فقیه

  • 77

افسران - مهمترین امر مسأله ولایت فقیه


  • تاریخ ارسال : سه شنبه 1 تير 1395 ساعت: 20:5
  • نویسنده :

می پسندم نمی پسندم
نظرات()
برچسب ها : ,

کرامت رو از تو باید اموخت یا کریم✨

  • 51

افسران - ✨کرامت رو از تو باید اموخت یا کریم✨


  • تاریخ ارسال : سه شنبه 1 تير 1395 ساعت: 20:5
  • نویسنده :

می پسندم نمی پسندم
نظرات()
برچسب ها : ,

قبر روزی 5 مرتبه انسان را صدا می زند

  • 94

 

افسران -  قبر روزی 5 مرتبه انسان را صدا می زند:

 

قبر روزی 5 مرتبه انسان را صدا می زند:
◥. من خانه ی فقر هستم با خود گنج بیاورید.◣
  ◥. من خانه ی ترس هستم با خود انیس بیاورید.◣
◥. من خانه ی مارها و عقرب ها هستم با خود پادزهر بیاورید.◣
◥. من خانه ی تاریکی هستم با خود روشنایی بیاورید.◣
  ◥. من خانه ی ریگ ها و خاک ها هستم با خود فرش (زیرانداز) بیاورید.◣

 


  • تاریخ ارسال : سه شنبه 1 تير 1395 ساعت: 20:3
  • نویسنده :

می پسندم نمی پسندم
نظرات()
برچسب ها : ,

تحریم ها برداشته نشده!

  • 98

افسران - تحریم ها برداشته نشده!


  • تاریخ ارسال : سه شنبه 1 تير 1395 ساعت: 20:2
  • نویسنده :

می پسندم نمی پسندم
نظرات()
برچسب ها : ,

سالگروز شهادت ،شهید چمران تبریک و تسلیت باد.

  • 93

افسران - سالگروز شهادت ،شهید چمران تبریک و تسلیت باد.

سالروز شهادت مبارک

 


  • تاریخ ارسال : سه شنبه 1 تير 1395 ساعت: 20:1
  • نویسنده :

می پسندم نمی پسندم
نظرات()
برچسب ها : ,

عاشقم

  • 71

افسران - عاشقم


  • تاریخ ارسال : سه شنبه 1 تير 1395 ساعت: 20:0
  • نویسنده :

می پسندم نمی پسندم
نظرات()
برچسب ها : ,

امام خامنه ای: پا به پای دکتر احمدی نژاد دویدن سخت است / به ظاهر ایشان هم نمی آید این همه انرژی! + ف

  • 101

افسران - امام خامنه ای: پا به پای دکتر احمدی نژاد دویدن سخت است / به ظاهر ایشان هم نمی آید این همه انرژی! + فیلم


  • تاریخ ارسال : سه شنبه 1 تير 1395 ساعت: 20:0
  • نویسنده :

می پسندم نمی پسندم
نظرات()
برچسب ها : ,

کوچکترین خادم امام حسین

  • 73

افسران - کوچکترین خادم امام حسین


  • تاریخ ارسال : سه شنبه 1 تير 1395 ساعت: 19:59
  • نویسنده :

می پسندم نمی پسندم
نظرات()
برچسب ها : ,

فرمانده کل ارتش از نحوه ارائه آموزش در دانشگاه فرماندهی و ستاد بازدید کرد

  • 72

 

امیر سرلشکر صالحی، فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران نحوه ارائه آموزش در دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش را مورد بازدید قرار داد.

در این بازدید که همزمان با انجام آموزش تمرینات روی نقشه (آبخاکی) صورت گرفت، امیر سرلشکر صالحی از کلاس های دانشجویان دوره های 26 و 10 حرفه ای بازدید نمود.

در این دوره که با حضور تعدادی از دانشجویان کشورهای دوست و همسایه در حال برگزاری است، کاربرد نقش تاکتیکی سلاح های جدید که از اهداف آموزش می باشد در تمرینات روی نقشه انجام و مورد بازدید فرمانده کل ارتش قرار گرفت.

 فرمانده کل ارتش در این بازدید ضمن اظهار رضایت از روند بهینه آموزش های انجام شده بر پیش بینی و انجام کلیه امورات و طرح ریزی ها بر مبنای دستورات دین مبین اسلام تاکید کرد .

در پایان این بازدید، امیر سرلشکر صالحی نماز را به همراه دانشجویان دافوس آجا اقامه نمود.

 


  • تاریخ ارسال : سه شنبه 1 تير 1395 ساعت: 19:57
  • نویسنده :

می پسندم نمی پسندم
نظرات()
برچسب ها : ,
ورود کاربران

ورود کاربران

    نام کاربری
    رمز عبور

    » رمز عبور را فراموش کردم ؟
    عضويت سريع

    عضويت سريع

      نام کاربری
      رمز عبور
      تکرار رمز
      ایمیل
      کد تصویری
      چت باکس

      چت باکس


        نام :
        وب :
        پیام :
        2+2=:
        (Refresh)
        پشتيباني آنلاين

        پشتيباني آنلاين

          پشتيباني آنلاين
          آمار

          آمار

            آمار مطالب آمار مطالب
            کل مطالب کل مطالب : 1462
            کل نظرات کل نظرات : 0
            آمار کاربران آمار کاربران
            افراد آنلاین افراد آنلاین : 1
            تعداد اعضا تعداد اعضا : 0

            آمار بازدیدآمار بازدید
            بازدید امروز بازدید امروز : 1
            بازدید دیروز بازدید دیروز : 0
            ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 0
            ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 0
            آي پي امروز آي پي امروز : 0
            آي پي ديروز آي پي ديروز : 0
            بازدید هفته بازدید هفته : 5
            بازدید ماه بازدید ماه : 64
            بازدید سال بازدید سال : 952
            بازدید کلی بازدید کلی : 63758

            اطلاعات شما اطلاعات شما
            آی پی آی پی : 18.119.125.135
            مرورگر مرورگر :
            سیستم عامل سیستم عامل :
            تاریخ امروز امروز :
            تبادل لینک هوشمند

            تبادل لینک هوشمند

              تبادل لینک هوشمند

              برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان عصر و آدرس asr581.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






              خبرنامه

              خبرنامه

                براي اطلاع از آپيدت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



                آخرین نطرات کاربران

                آخرین نطرات کاربران

                  درباره ما

                    به وبلاگ من خوش آمدید

                  کلیه ی حقوق مادی و معنوی سایت مربوط به عصر بوده و کپی برداری از آن با ذکر منبع بلامانع می باشد.
                  قالب طراحی شده توسط: تک دیزاین و سئو و ترجمه شده و انتشار توسط: قالب گراف